MVC Swentibold, wie vliegt wanneer

Het was een lekkere middag vandaag.
Lekker gevlogen.
2 mensen hun brevet gehaald.
Vrijdagmiddag Limburgse vla, dat vraagt om een bezoekje aan het veld.

ik heb een leuke dag gehad lekker kunnen vliegen alleen ik had een luie lipo (lijkt mij wel) maar die moet nu oke zijn volgens theo:D

morgen ben ik een dagje weg maar hoop dat ik vrijdag er weer ben met mijn twinstar

en gefeliciteerd met jullie brevet hoelang hebben jullie er nu over gedaan?
dank je, we zijn 21 juli begonnen, dus zo'n dikke 3 maanden.

Het was een lekkere middag vandaag.
Lekker gevlogen.
2 mensen hun brevet gehaald.
Vrijdagmiddag Limburgse vla, dat vraagt om een bezoekje aan het veld.
Vla is donderdag.... vrijdag kunnen we helaas niet.

3x proberen is geen brokken, moet eens weten hoevaak ik nog een extra rondje maak ;).

En voor meer sfeerbeelden (leuk trouwens dat dit draadje goed loopt) hierbij nog de heks van Theo, het was een duistere dag vandaag :p

100_2638.jpg

100_2633.jpg

100_2624.jpg

En morgen nog zo een dag, hmmm, vliegen of tafel schuren, hmmmm ....
ik zou gaan vliegen, tafel wacht wel, dit weer (en de vlaai) niet....

Nops, geen video helaas. Volgende keer hopelijk wel. Dan editen met eng geluid enzo, mooie halloween clip dan ;)

Ik zal eens zonder toesteming te vragen eens een foto van de fotograaf posten van de heks van Theo. Zelf vind ik dat die er ook wel op mag als je ziet wat voor poses hij moest innemen.
Raoul neem die tafel gewoon mee schuren we samen wel tussen door met zijn allen.

En wij ons maar afvragen waarom hij soms zoon hoog stemmetje heeft.

8vp7xw.jpg

91f1a8.jpg

P.s filmpje volgt ook nog wel een keer

Laatst bewerkt:
Hahahaha, jaja. het was net acrobatic voor gevorderden. Had je me eens moeten zien bij het foto's maken van de Robbe tweedekker die Theo bij zich had, zag er helemaal debiel uit.

Ennuh, hoog stemmetje? Waar :p. Ben toch jullie brombeer :).

En die tafel moet dan op het dak, gaat mijn 107 niet trekken, jammer. Maar de stand staat nu: vliegen 60% - schuren tafel 40% ;)

PS: Vogelverschrikker is hierbij gevonden :p:p:p
PPS: Depron moet je even Marcel, Theo, Roy, etc vragen. Ik bouw nooit met depron, kan geen dikke methanolstinker op :p
PPS: Schuren nu gaat niet joh, moet eerst een bandschuurmachine huren bij Gamma/Praxis, met de hand is dat geen doen.

Laatst bewerkt:
Zoals gezegd, vlakschuurmachine te huur ;)? Ennuh, na 22.00 mag ik geen herrie meer maken he, wordt de huisbaas boos (woont naast me).

Zo en nu met een zak chips en bier tv hangen, lekker discovery kijken. Wat is het leven toch slecht als je alle vrijheid hebt :D.

De boer bij ons op het erf (vliegclub) had afgelopen week een schuurfeest georganiseerd.. misschien dat ze dat bij jou in de buurt ook wel doen.

Lekker met z'n allen schuren!

Back