MVC Swentibold, wie vliegt wanneer

Zoals gezegd, vlakschuurmachine te huur ;)? Ennuh, na 22.00 mag ik geen herrie meer maken he, wordt de huisbaas boos (woont naast me).

Zo en nu met een zak chips en bier tv hangen, lekker discovery kijken. Wat is het leven toch slecht als je alle vrijheid hebt :D.

de zak chips niet te hard open maken he wordt de baas boos:D

je kan toch ook al om 6 uur opstaan;)
an dan ga je maar schuren heb je de middag vrij

@ Hezik: Kijk dat zou nu ideaal zijn, is een grote tafel met heel wat werk, en dan ook nog lakken. Of toch de buurjongens inhuren ;).

@ mijn clubgenootje: 6 uur opstaan? Ik heb vrij, ben jij nu mal ;). En dan is de Gamma nog niet open. Heb de optie van een motortje laten draaien met schuurpapier op de prop nog overwogen maar dan krijg ik al die dampen hier in huis, hahaha.

Achja, dat komt wel.

En nu echt bankhangen, ben veel te rc verslaafd aan het worden, bah ;)

Je kan ook gewoon wachten tot je vriendin weer terug thuis is.
Ze zal hooguit boos zijn dat het nog altijd niet gebeurt is en dan geef je haar maar de schuurmachine. kan ze zich meteen even goed uitkuren. Aangezien ze jou even dan even niet in de buurt wil hebben kun je gewoon gaan vliegen
2 vliegen in een klap toch !!!

whawhahahahaha
even wat eten

gewoon zoutzuur en als je vrouw thuiskomt zeg jje ik heb goed geschuurd hé

Laatst bewerkt:
marcel dan moet je morgen wel je onbijt overslaan dan heb je meer plaats voor taart/vlaai ik zit morgen vroeg al in de auto op weg naar bruggen en dan neem ik wel een kleine delta mee kan ik toch nog wat vliegen:D

Jajajaja, ik kom morgen al. Maar vrijdag ECHT NIET. 3 dagen achter elkaar is mooi geweest hoor ;). Neem de Magic wel mee, moet ik ook mee kunnen hangen als het goed is, iemand nog lood bij voor als het nodig is?

Dus:

1. Donderdag 29 okt (kan niet tellen :p)
2. Rond 12.00/13.00
3. Lood, vlaai, excuses voor Alexandra

Laatst bewerkt:
Het was weer heerlijk vliegweer vandaag. Voor die gene die aan het werk waren nanananaaaa.
De vlaai was ook heerlijk, mannen bedankt voor een gezellige middag.

op naar de volgende vliegdag

Ouioui, jammer dat ik zo brak was (voelde me echt niet ok). Maar ook brak de Magic toch op een goed CG kunnen krijgen dat die ook in een mooie hoover wilde. Dus Marcel, volgende keer filmpje van hoover en flatspins met de Magic? Ik spaar ze allemaal ;).

En Jeff en Jeffry, dank voor de vlaai. Erg aardig van jullie, is een first op de club, super van jullie beiden!

Morgen dan toch echt met de tafel aan de slag. Net 1,5 uur in de Gamma rondgehangen om alles te krijgen (hebt toch nog wat nodig) dus morgen vroeg op en schuren en misschien een eerste laag beits erop. Ben benieuwd. Weekend ben ik er niet (zit dan bij mijn peeps in Nijmegen). Wellicht nog volgende week, hopen dat het weer niet zo erg wordt als voorspeld. Met deze 3 dagen hebben we toch wel erg gebofd!

Zow, de tafel is geschuurd, mijn rug is stuk, voel mijn vingers niet meer, maar ... HIJ IS AF! :D.

Ongeveer 20 vellen papier later (Theo ik heb nieuwe voor je als dank, moest allen 60 grid hebben, lichter pakte niks uit) is ie zo kaal als babybilletjes :).

Dankzij de zeer donkere jaren 70 lak (dus kwaliteit) weet ik ook weer wat werken is, voel me weer man ;).

Morgen naar de ouder, zondag beitsen, woohoo.

Vliegen wil ik ook nog, achja volgende week maar weer.

goed gedaan;)

ik heb vandaag kunnen vliegen alleen de wind kwam steeds HARD onder de vleugels:(
morgen weer een dag nu maar de lipo's in de lader en de zender ook,
kan ik morge weer lekker vliegen.

kevin

1. zaterdag 31 oktober
2. 12.00 uur..... kan ook later worden....
3. ....

Back