MVC Swentibold, wie vliegt wanneer

Heb jij daar geen mixer voor op je zender? Eentje in kanaal 1 stoppen en 1tje in kanaal 5/6 (afhankelijk van je zender). Lijkt me wel toch. Maar een Y-kabel werkt ook. Alleen vind ik dat altijd lastig trimmen met 2 servo's.

Oja ik ben er as zaterdag (samen met Kristian die gaat lessen).

en al lid??:)
ik moet hem even met de armpjes trimmen maar kun je daar mee helpen?
en kristian welk model heb je ?

en ja de yak gaat zaterdag de lucht in:D
en de twin star gaat ook mee :)
ik heb nu wat meer accus dus kan langer vliegen
alleen jammer dat ik nog geen op lader heb ofja heb ik wel maar krijg ik pas met kerstmis:(

ik zie jullie zaterdag wel

kevin

Nee, Kristian is geen lid. Is hier van het forum, heb hem geholpen met een niet lopend motortje. En dus gister meegenomen om even aan het vliegen te snuffelen (hij heeft een brandstoftrainer gebouwd maar nog nooit gevlogen dus wat sticktime is wel handig dan). Heeft met mijn swift gevlogen, ging hem goed af :).

En neem die Yak maar mee, trimmen we die wel uit :). Maar als je een Y-kabel hebt moet je zo zoveel mogelijk mechanisch goed zetten (dus armpje recht, etc). Maar die gaan we vliegen. PS, als het windkracht 4 of meer, laat hem dan maar thuis, is ie lastog te vliegen.

Klopt, zo een 22 km/h in de middag, kleine 4 dus.

En school in brand? Zei nog zo, niet met lipo's op school spelen :p

Yeps, ik heb Phoenix RC. Goede sim. Daar is een soort van Yak zoals wij hebben (de lil' banshee). Vliegt echt zoals de onze.

Als je wilt kunnen we wel een weekje ofzo sims ruilen. Ik ben nl erg benieuwd naar Aerofly pro deluxe al een tijd. Zitten ook erg leuke modellen in. Ruilen we erna de sims weer terug.

Bespreken we morgen wel.

Vanmiddag tussen 1400 en 1500 uur aanwezig.
snel nog even roerhoorntjes maken voor de gecko dan kan die ook waarschijnlijk de lucht in.

aerofly heb ik ook nog wel ergens voor je liggen Raoul.

zo vandaag even lekker kunnen vliegen
alleen jammer van de prop
instellingsfoutje;)

kiken hoe het weer volgende week wordt:)

Vandaag ook lekker met de heli's kunnen vliegen.
Het was ook een lekker weertje weinig wind ik heb de 600 nitro eindelijk kunnen trimmen.
Ja jammer van de prop kevin maar ik heb zo een vermoeden dat je er nog wel een paar nodig hebt.
Daar vraagt dit model toch ook om.
groeten Rob

Back