Die Graupner zwever moet je nog helemaal niet mee beginnen kerel. Heb ik je vorige week ook uitgelegd. Is een epoxyrompje en houtbouw vleugels, ben je nog niet klaar voor.
Je wilt te snel en moet kleine stappen zetten. Dus zoals Theo al aangeeft eerst de easyglider en de youcanfly vliegen tot je het met 2 vingers in je neus kan doen. In alle mogelijke omstandigheden, met opstijgen, landen, etcetcetc.
Je zit nu in de fase waar je stickgevoel en inzicht aan het opbouwen bent. Een paar rondjes vliegen is danniet lastig, moeilijkere situaties wel.
Klein voorbeeld, ik ben ooit begonnen met heli's, heb met 2 stuks 1,5 jaar geoefend. Toen de vliegtuigen erbij kwamen heb ik met dezelfde modellen 2 jaar gevlogen.
Nu weet ik dat jij jong bent en je ziet mensen (inclusief mijzelf) regelmatig met nieuwe kisten aan komen zetten. Dat wakkert de wens aan zelf ook snel meer te willen. Maar vergeet niet dat ik ook jaren heb moeten oefenen. Nu vlieg ik alles at in mijn handen komt, maar dat was vroeger ook niet zo

.
En op de vraag waar ik mijn 2dehands spul haal, voornamelijk Duitsland en Belgie, veel grotere afzetmarkt. Websites zet ik hier niet neer, heb er een paar die niemand kent waar ik al veel leuks van weg gehaald heb, wil ik graag zo houden

. Wat ik wel kan noemen is Ebay.de, een walhalla!