Nationaal Modelvliegkamp 2009

hmm met een beetje pech worden die 4 dagen me ook nog afgenomen. Ik ga dinsdag dan zelf alle 160 filialen wel bellen
Posted via Mobile Device

de gene die mijn dagen wilde overnemen gaat twijvelen.. dinsdag maar eens goed met der praten denk ik...

Schijnbaar heb ik t toch nie helemaal goed uitgevogeld met school:(, donderdags begint de introductie van me studie, dus ik kan maar tot woensdag op kamp:( nja t zal vast leuk worden ^^

dat word opschieten met het repareren van mijn extra (Nando+robin, ben er dus nog niet echt aan begonnen ;))

komt goed.

Eventueel vlieg ik met kamp mijn shockflyer op 2,4 ghz aangezien ik storing heb op de 35 mhz (zelfs met een Futaba pcm ontvanger..)

25,7% groentjes, was dat vorig jaar ook?

Nee Ron, toen hadden we 39,3 % nieuwelingen.

En bovendien van die 25,7 nieuwe deelnemers van dit jaar zijn er een aantal die al eens eerder en vaker op kamp zijn geweest. Dus dat zijn geen "echte groentjes" meer te noemen.
Maar wie weet............... het kamp is nog niet helemaal volgeboekt dus er kan nog vanalles gebeuren.

John

Laatst bewerkt:
Schijnbaar heb ik t toch nie helemaal goed uitgevogeld met school:(, donderdags begint de introductie van me studie, dus ik kan maar tot woensdag op kamp:( nja t zal vast leuk worden ^^

Verheugden we ons al op je komst dit jaar......... wordt er toch nog voor een deel roet in het eten gegooid.
Maar ehhh.......duurt die introductie langer dan 1 dag ?? Als het maar 1 dag is dan zou je er natuurlijk op de slotdag van het kamp toch nog bij kunnen zijn ?? zou wel zo gezellig zijn !

John

@John.

Ik hoorde van Paul iets over een speciale vlag ofzo??

Mike

Ja Mike, klopt.......... ik weet er alles van maar laat er nu verder niks over los........alles op z'n tijd.
Maar hoe dan ook, jij brengt een Friese vlag mee toch ????????? de maat van onze andere vlaggen is 100 x 150 !!!

John

@ron

ik gebruik een himodel fly 12A regelaar. Snap ook niet waarom ik al die storing heb... Het is de spark van alexzzz waarbij de accu dus ver naar achteren zit. Normale lengte van draden en regelaar (dus niet ingekort) en de kabel van regelaar naar accu is verlengt met +-30 cm.

zover ik weet ben ik de enige in mijn wijk die aan modelvliegen doet;). Teminste, heb nooit iemand anders in de lucht gezien en met de ontiegelijk vele vluchten met mijn parkmaster en andere shockies de afgelopen jaren (allemaal op kanaal 69) nooit last.

Heb nu de ontvanger ver naar achter gedaan en de regelaar zo ver mogelijk naar voren. Net 1 vluchtje gemaakt en heb geen storing ondervonden.

Gebruikte ontvanger was een R146IP Pcm ontvanger, veel te zwaar voor de shockflyer, maar was een test. Binnenkort een simpele ppm ontvanger of een toch een 2.4 ghz setje. Ik blijf rondkijken:)

Ben ik ook, maar die hebben nog niet hun eigen vlag om herkend te worden. Dat is dus ook iets om over te denken.

Ben ik ook, maar die hebben nog niet hun eigen vlag om herkend te worden. Dat is dus ook iets om over te denken.

Helemaal mee eens............
Dus wat let je, leef je uit zou ik zeggen. Volgens mij ben je creatief genoeg om iets origineels te bedenken............ben razend benieuwd naar het resultaat.

John

Back