Nationaal Modelvliegkamp 2009

Mooi:D Ben benieuwd, is er ook iets als een gezamelijke ruimte en bouwhok als de voorgaande jaren? of moeten we dat nu missen?

Mooi:D Ben benieuwd, is er ook iets als een gezamelijke ruimte en bouwhok als de voorgaande jaren? of moeten we dat nu missen?

Ja hoor Harm, natuurlijk wordt ook daarvoor gezorgd. Wat dat betreft en alle andere dingen die noodzakelijk zijn voor een succesvol kamp hoef je dus niets te missen.

Wij gaan minimaal voor het realiseren van onderstaande 10 punten:
-- De meest optimale mogelijkheden om onbelemmerd een week te kunnen vliegen;
-- Goede kampeerfaciliteiten en sanitaire voorzieningen;
-- De best mogelijke voorzieningen voor het verzorgen van de inwendige mens;
-- Droge en 's nachts afsluitbare opslag voor modellen, brandstof en materialen;
-- Gescheiden laadruimtes voor lipo's en gewone accu's;
-- Voldoende ruimte om te kunnen bouwen en repareren;
-- Een kantinevoorziening voor de gezellige uurtjes en de vette hap 's avonds;
-- Een volledig weekprogramma met voor ieder wat wils en spectaculaire hoogtepunten;
-- Een welkomstpakket met leuke en functionele souvenirs;
-- En tot slot en zeker niet onbelangrijk een fantastische sfeer die de kampen altijd zo kenmerken.

John Gardeneers

Laatst bewerkt:
dat word weer gezellig :D
Als er in die periode geen wedstrijden zijn zal er ook een kameraad van mij meekomen :D

Iedereen is van harte welkom Mike.
Zorg er wel voor om tijdig in te schrijven want we verwachten dat het kamp wel eens in no-time volgeboekt zou kunnen zijn.

John Gardeneers

Laatst bewerkt:
ben er ook zeker weer bij :D
heb er nu zelfs al zin in en zit zélfs al te bedenken wat ik allemaal mee zal nemen...hmmm :rolleyes:

zijn er eigenlijk ook al plannen voor de nieuwe groentjes? :p

nou ik weet al wat ik mee neem.
3 katana's (1800mm, 1020mm en 860mm) en een heleboel shocky's

wat dacht je van de groentjes bovenop een hangaar te dwingen en ze daar voor een nacht te laten zitten :lol:

Ps: fap fap

grt

Ik denk dat ik alvast begin met shockflyers snijden, en nog een paar Chucks bouwen (hé mike ;) )
Ik heb er zin in !!!!
haha, die chucks doen we zeker weer :D
de trofee staat nogsteeds op mn kamer :p

BtW, ik zit ook al te bedenken wat ik mee wil :P
en wat ik nog moet kopen.

Is er dit jaar trouwens een lier beschikbaar?

hey leuk dat het volgend jaar op valkenburg gehouden wordt.
alleen jammer dat er niet met turbine modellen gevlogen mag worden:(

john en anderen,
zijn jullie nog op Valkenburg geweest? ik ben erg benieuwd naar jullie verslag...

En voor de mensen die volgend jaar meegaan, een tip, denk om de propellers (ook die op het petje van paul) dat eet heel vervelend met een paar vingers in het verband!

thumbnail.aspx

Mike

john en anderen,
zijn jullie nog op Valkenburg geweest? ik ben erg benieuwd naar jullie verslag...

En voor de mensen die volgend jaar meegaan, een tip, denk om de propellers (ook die op het petje van paul) dat eet heel vervelend met een paar vingers in het verband!

[foto]

Mike

dat zul je altijd aan moeten blijven horen, Mike:p

en zijn er ook al verdere vorderingen in het idee voor de ontgroening?:twisted::sniper::tank:

achja XD je ziet het nogsteeds, `n hele rand door mn nagel heen :D
De ontgroening... ik zat zelf te denken aan een zoort van dropping....

haha die ontgroening komt wel goed,, maak je daar maar niet druk over,
je hoort wel waneer er hulp nodig is:P

john en anderen,

Mike

Hallo Mike en alle andere lezers,

JA, Paul en ik hebben inderdaad verleden week donderdag een bezoek gebracht aan Valkenburg, en samen met Cees Ravensbergen, de voorzitter van de Leidsche Luchtvaartclub alle mogelijke plekken op de basis die geschikt zijn om ons kamp op te slaan bekeken.

We hebben een fantastische plek uitgezocht, met naast het kampeerterrein een gigantische hangaar die voorheen diende voor het onderhoud van de Orions en die we tijdens het kamp zouden willen gebruiken als opslagplaats, bouw- en reparatieruimte, laadruimte etc. en bovendien groot genoeg is om gelijktijdig te gebruiken als indoor vliegplek.
Rond de hangaar is een ruim grasveld aanwezig waar we onze tenten en caravans kunnen plaatsen, alsmede een gezellig ingerichte eet/kantine tent en de nodige sanitaire voorzieningen.
Momenteel lopen de besprekingen met Domeinen nog maar als we op deze plek het kamp kunnen houden hoef je bij wijze van spreken niet eens je bed uit te komen om te kunnen vliegen op een naar keuze gras of beton baan.

Hiermee hebben we een klein tipje van de sluier opgelicht. We hopen rond de jaarwisseling zover te zijn dat onze eerste Nieuwsbrief met nadere bijzonderheden kan uitgaan en de inschrijving kan worden geopend.

John Gardeneers

Back