Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hopen dat ik wel kan ivm mijn studie...![]()
Mischien dat ik me aanmeld, even vragen wat me ouders er van vinden, maar het klinkt in iedergeval hartstikke leuk.![]()
zet me er maar op, ik ga in overleg met mijn ouders.
ik ben al lid van model vlieg klub valken burg komt wel heel toevallig uit.
ik wou volgend jaar voor het eerste meedoen met modelvliegkamplkkr dichtbij.
maar als ik al op de club zit moet ik me dan nog steds inschrijven of kan ik gewoon gaan vliegen op de naam van de club? word anders beetje dubbelop betalen.
De deelnemersbijdrage voor een volledig verzorgde modelvliegvakantie van een volle week wordt als altijd gebaseerd op gangbare kostprijzen.
De Stichting Nationaal Modelvliegkamp hoeft er namelijk niet rijk van te worden en werkt volstrekt zonder winstoogmerk. Dat kan alleen maar en zeker niet in de laatste plaats door de vele vrijwilligers die zich belangeloos inzetten en diverse organisaties die met hun financiele steun "het kamp" een warm hart toe dragen.
Hier was ik al een beetje bang voor, dat ik een dergelijk politiek correct antwoord zou krijgen.
Ik bedoelde dus niet te zeggen dat ik het te duur vond, want dat vind ik op zich niet. Als je bij een andere sport deelneemt aan een sportgericht kamp, ben je er vaak al snel een veelvoud van kwijt.
Ik probeerde alleen uit te vinden waar volgens jullie de meerwaarde zit, wat het leuker maakt dan 'gewoon modelvliegen'.. het was een opening om eens echt goed reclame te maken, in plaats van mogelijk gepikeerd met een standaardantwoord te komen
Tot zover, ik zal mij er verder niet tegenaan bemoeien.
en als ik niet mee doe kan ik dan wel gewoon gaan vliegen?
want ik betaal er toch gewoon voor clubkosten?