Nationaal Modelvliegkamp 2009

Nee, dat ga ik Paul, John en het kamp niet aandoen.
En ik weet 2 plaatsnamen en de club die daarbij hoort, welke het word niet. Maar dat weten Paul en John geloof ik ook nog niet.

Dat maakt mij niet zo veel uit of ze in het midden liggen ofniet, ik bedoel, je bent er een hele week, daar kun je best wel ff een stukkie voor rijden toch?;)
Doe mij maar gewoon een mooie baan dicht bij de tenten, en een bouwhok met bier als dat kan(A) en dan ben ik blij:p

Man man man, ze weten ons wel te boeien he?!
Ik zal dit jaar in ieder geval niet te dicht in de buurt van draaiende propellors komen *even voor jeron* (a)

hier waren we gebleven :D :
Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
Laurens
Robin
Nando
Paul B
Paul R
John
Peterjan
Raymon
Jan willem
Richard
Peter
Ron
Gerrits
Henk
Ludy
Marco
Tom

wie is de volgende?

(Raymon, je moet jezelf nog ff doorkrassen :P)

@Fabian, ik heb de lijst gekopieerd uit post #1

@Nando, ja er komen 2 Richards jah.. vorig jaar ook al:
-de broer van Paul :P
-een Limburger, die blonde.. kijk maar eens op de kamp-site bij de pasfoto's (de foto's die op de pasjes kwamen :P)

OK toegevoegd!

Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
Laurens
Robin
Nando
Paul B
Paul R
John
Peterjan
Raymon
Jan willem
Richard
Peter
Ron
Gerrits
Henk
Ludy
Marco
Tom
Fedde
Edwin

Update:P

Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
Laurens
Robin
Nando
Paul B
Paul R
John
Peterjan
Raymon
Jan willem
Richard
Peter
Ron
Gerrits
Henk
Ludy
Marco
Tom
Fedde
Edwin
Fabian

Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
Laurens
Robin
Nando
Paul B
Paul R
John
Peterjan
Jan willem
Richard
Peter
Ron
Gerrits
Henk
Ludy
Marco
Tom
Fedde
Edwin
Fabian

Ik kijk er ook al de hele tijd volop naar uit :)
Was het maar al zover.
Hoop alleen dat mijn stage plek er niet al te moeilijk over doet dat ik die week er niet ben :P

Groeten Yannic

En ik weet 2 plaatsnamen en de club die daarbij hoort, welke het wordt niet. Maar dat weten Paul en John geloof ik ook nog niet.

Hallo Nando en alle anderen

Nando heeft helemaal gelijk:
2 plaatsnamen - klopt
2 clubs die daarbij horen - klopt ook
Paul en John weten het geloof ik ook nog niet - klopt eveneens.

Wat kunnen we nu wel al melden ?
De accommodaties van de 2 clubs die we op het oog hebben en geschikt zijn om er een kamp te houden zijn stuk voor stuk super te noemen.
Beiden hebben een prachtig en goed onderhouden veld met verharde baan en gedegen veiligheidsafzettingen en voldoende kampeer- en parkeer ruimte.
We kunnen op beide lokaties op het veld kamperen dus je zou bij wijze van spreken vanuit je tent of caravan kunnen vliegen.
Op beide accommodaties is een clubgebouw aanwezig. Op de ene accommodatie met wat meer comfort en mogelijkheden dan op de andere, dat wel maar alles - mits betaalbaar - is aan te passen aan onze behoeftes.
Om er een week redelijk comfortabel te kunnen verblijven moeten er op beide lokaties grote tenten met verharde vloeren geplaatst worden, te gebruiken als eettent en als bouw-repareer-opslagruimte voor modellen. Er moeten tafels, stoelen, koeling etc. etc. gehuurd worden.
Op beide lokaties moeten ook voldoende sanitaire voorzieningen (douche- en toiletwagens) worden aangebracht en moeten voorzieningen worden getroffen voor aan- en afvoer van water en electra.
Verder moet natuurlijk de catering geregeld worden, een niet onbelangrijk onderdeel van het geheel.

Kortom, de lokaties moeten nogal worden aangepast en er moet een hele hoop geregeld worden alvorens definitieve besluiten genomen kunnen worden.
Momenteel lopen nog een aantal aanvragen voor offertes, die we op zeer korte termijn verwachten te ontvangen.
Mede aan de hand hiervan zal er een definitieve keuze gemaakt worden. De gastclubs zijn hiervan op de hoogte.

Iedereen zal begrijpen dat hierbij niet alleen t.b.v. de belangen van de kampdeelnemers maar ook t.b.v. de belangen van de gastclubs zorgvuldig met de besluitvorming dient te worden omgegaan.
We weten dat velen op definitieve berichten zitten te wachten............maar het is niet anders.......... nog even geduld

We houden het dus voor ieders bestwil nog even spannend
John Gardeneers

Back