Nationaal Modelvliegkamp 2009

Doet het er nou echt toe wie er veiliger kan vliegen of niet?

Het gaat er om dat we plezier hebben, dan wel op een verantwoorde manier maar toch. :D

en verantwoord moet ingedekt zin door de organisatie, dus middels een aantoonbaar brevet.

ik zie het probleem niet, vlieg daar gewoon even af als je zon sky ace bent................

@robin: Heb jij een Sukhoi??

Ja, en nu was ik aan het kijken waar mijn servos bleven. Andys hobbyshop zei dat ze op voorraad waren toen ik ze bestelde bijna een maand geleden, en nu blijkt dat ze nog wachten op een levering van graupner. Dat wordt dus niks voor het kamp, dus ga nu mijn funtana servos maar weer plaatsen. En er moeten ook nog andere dingen gedaan worden behalve bouwen. Maar goed, hij zal vliegen volgende week!

Pff... Ik heb ook net afgelopen zaterdag een servo (hitec 5245), regelaar (align 60A) en ontvanger (futaba 606) opgeblazen.

Zal met 2e keus apparatuur de heli oplappen...

Geen van beide.

Eerlijkgezecht weet ik het niet, het was op een demo en nadat ik hem had aangezet moest ik even wachten voor ik kon vliegen. Leg het spul neer en sta even te kijken.
Ik hoor wat mensen wat zeggen en ik zag robbin mijn heli uit doen. Kwam blijkbaar een rookwolk af.
In eerste instantie dacht ik dat het kwam doordat mijn pitch stick helemaal onderaan stond en er iets aan liep, maar al deze schade lijkt mij niet logisch, dan zou het alleen de aangelopen servo moeten zijn met eventueel een kapotte bec van de regelaar. En thuis nagekeken, er loopt bij vol negatief pitch niks aan...

Ik ga een turnigy plush als regelaar gebruiken, moet ik zelf de start doen met de stick, geen super softstart. Met wat rondschuiven kan ik ook wel een andere futaba ontvanger erin doen. En de servo haal ik uit de angel, daar komt een graupner des in die ik hopelijk nog op tijd binnen krijg, anders komt er een standaard servo in.

Laatst bewerkt:
Iemand nog een staartservo voor een 500 over?

jr3500, futaba 9257?
Of eventueel een fullsize...

Anders word het een hoop gedoe die optijd thuis te krijgen.

Ik denk niet dat die ze heeft, nogal heli specifiek. 9650 misschien, als het zover komt kan hem zelf ook bellen dan is het er ook nog voor vrijdag.

Ik zit nu te kijken bij wat nederlandse winkels, de jr (die ik liever heb) lijkt nergens te zijn.

Ey, bedankt voor het aanbod.

Maar ik heb vannacht bij 4rc een 9257 besteld, en die is al opgestuurd.

ik heb nog wel een 2s liggen. vorig jaar van Raymon gekocht toen zijn 3s gecrashed was. het zijn alleen de cellen zonder verder iets erbij. ik weet zo niet hoeveel mAh :roll:

zeg maar of ik hem mee moet nemen

Back