Nationaal Modelvliegkamp 2009

Het is voor in een tigermothje(die van het forum, zelfbouw). Ik denk dat rond de 800-1000 mah wel goed is, aangezien 20 gram aan batterij(2S360mah) véééél te weinig is om het zwaartepunt goed te krijgen

Okidoki.

Had net al ff op internet rondgeneusd, zit rond de 50 gram, denk dat 30 gram extra in de neus wel zal helpen:). Ik heb geen ervaring met dubbeldekkers, dus weet ook niet precies waar het CG moet zitten, hij zit nu in ieder geval véél te ver naar achter(met de accu helemaal voorin de neus)

Okidoki.

Ik heb geen ervaring met dubbeldekkers, dus weet ook niet precies waar het CG moet zitten, )

Van 1/3 koorde voorvleugel tot 1/3 verticaal geprojecteerde koorde van boven en ondervleugel
(dus 1/3 van de schaduw van boven/ondervleugel samen)

Of lood erin, dat ding vliegt wel. 800 was nog te weinig bij die ik vloog, dus ik kan weinig positiefs zeggen over die tigre moth, daarintegen heeft ie wel de looks!

die van mij weegt maar 300 gram vliegklaar:mrgreen:

Heb hem gekregen van een clublid, en ik heb hem zowieso een mooi plekje gegeven in mijn kamer.

Denk dat die accu van raymon dan wel handig is voor een juist zwaartepunt.

ik heb jammergenoeg geen goudstekkers meer liggen:(

Nog maar 3 nachtjes slapen:D

Mijn swift heeft net met verlichting gevlogen en dat is best leuk:D. Vleugel aan de onderkant is perfect zichtbaar, bovenkant kan misschien nog 9 ledjes in het midden gebruiken, maar er is nu gewoon goed mee te vliegen.

D'r zal toch vast wel iemand zijn die even 4 stekkertjes kan meenemen naar het kamp.. dat mag toch het probleem niet zijn..

heb ik denk ik nog wel liggen voor je, pb met adres gegevens graag dan kijk ik morgenvroeg wat ik voor je kan doen.

ik heb er ook 2mm aan je moet maar kijken of het goed is, en kijk dan maar wat je wilt
is nooit mishandeld heeft 25 vluchten gemaakt op de heli als ontvanger accu

Back