naza m lite reageerd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als hij op voorhand had gezegd dat hij het voor anderen deed had ik er geen enkel probleem mee gehad. Er zijn er meer die dit doen en daar is niets mis mee. Maar dan weet je dit van te voren. Bij meneer had ik het idee een enkel persoon te helpen om hem van zijn probleem af te helpen. Niet om zijn klanten te helpen. Pronken met andermans veren heet dat toch? En die tweede account vind ik ronduit stijlloos.. alsof je iets te verbergen hebt..

Kan ik mij wel in vinden.
Vind zijn manier van handelen ook niet juist (zoals ik al schreef).

Hij mag toch nog niet vliegen , heeft zijn vergunningen nog niet :)

Correct.
En weet je Roni, ondanks dat jij je niet aan de Belgische wet- & regelgeving houdt doe ik dat wel in Nederland ;)

Nee zonder gekheid,
ik mag nog niet vliegen in NL. Heb mijn theorie gehaald en ben morgen klaar met de 1e draft van het in NL vereiste OM. Verwacht dat we eind oktober het examen kunnen afronden. Met Ben Jansen nog wat vlieglessen doen (manueel) et voilà.... dan zijn we er eindelijk klaar voor ;)

Ik en Blikje gaan gewoon een pint pakken aldaar ;) als hij wil komen.

Die pint die staat Dave.
Waar en wanneer is die meeting eigenlijk. Ondanks dat ik niet mag vliegen lijkt het mij wel leuk te komen kijken. Kan erg genieten van jullie filmpjes ;) Nog sterker... ben er zelfs zo nu en dan jaloers op!

Hobbymatig vliegen verschilt van commercieel vliegen. Zolang je niets in opdracht doet mag je toch gewoon vliegen? Is alleenbeen heel ander verhaal.

De manier waarop was niet netjes. Ik had daarbij niet verwacht dat er zoveel gedoe achterweg zou komen. Als dat van tevoren bekend was, had ik het niet aangezwengeld, volgens mij ben ik degene geweest die het balletje heeft opgegooid.
Dus Mark, gewoon uit eigen naam. Voor een klant van mij wil ik het volgende probleem oplossen enzovoort. Ik had er dan helemaal geen moeite mee gehad, en kan ieder voor zich kiezen om te helpen of niet.

Terug naar het onderwerp over de niet werkende naza. Ik heb verschillende naza gezien een defecte acc. Een vreemd bijkomend geval was het niet willen kalibreren van de gps. Heb je de acc waardes al bekeken?
Hoe staat het verder met de naza? Ben je al iets verder?

Hobbymatig vliegen verschilt van commercieel vliegen. Zolang je niets in opdracht doet mag je toch gewoon vliegen? Is alleenbeen heel ander verhaal.

Helaas werkt het zo niet.
Ik mag niet vliegen met welk toestel dan ook tenzij ik een ontheffing heb. Nu kan ik wel een test/les ontheffing aanvragen uiteraard maar zo maar spontaan ff vliegen is er voor mij helaas niet bij...

Die pint die staat Dave.
Waar en wanneer is die meeting eigenlijk. Ondanks dat ik niet mag vliegen lijkt het mij wel leuk te komen kijken. Kan erg genieten van jullie filmpjes ;) Nog sterker... ben er zelfs zo nu en dan jaloers op!

Deze zondag op de locatie genoemd in bovenstaande posts en topic.
Welk biertje wil je hebben ?

Edit: Duvel ok afgesproken. Voor mij is alles goed buiten heineken want dat is yuck.

Zelfde voorspelling als de vorige 2 meetings daar, is tot nu toe altijd goed gekomen.
Er zijn partytenten aanwezig, dus we blijven iig droog

Zondag in Alphen T'zand , eens we elkaar hebben leren kennen is het gepest wel over ;)

Deze zondag op de locatie genoemd in bovenstaande posts en topic.
Welk biertje wil je hebben ?

Edit: Duvel ok afgesproken. Voor mij is alles goed buiten heineken want dat is yuck.

Gepest?
Ach joh... af en toe een stevige discussie is toch geen pesten?

Enne... Dave,
ik ga ff op zoek naar wat lekkers voor je ;)

Vanaf hoe laat zijn jullie er?

De hexa is al verkocht helaas..was niks voor mij , ben meer een wild vlieger :)
Vond het wat saai....

Oeps....
dan bevestig jij nu dat jij mij saai vindt ;)

Haha,
geeft niets hoor. Onze beleving van vliegen is idd heel anders denk ik. Dat raggen wat jij en Dave doen zou ik zelf nooit doen... Ik wil juist mooie (lees rustige) beelden vliegen. Beetje documentaire achting... niet jouw ding vermoed ik ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back