Vandaag de dji 550 flamewheel deels in eklaar gezet een een test opstelling gemaakt.
De MC geüpdatet naar firmware 3.14. Sticks en PMU gekalibreerd. Gekozen voor hexa V
In de spektrum dx8 plane gekozen en gear aan aux1 gelinkt. (MC poort U - poort gear receiver) voor de drie standenn GPS -Atti- Failsafe.
In de stand gps geeft de led twee groene signalen. In Atti twee maal oranje,
en in failsafe achter elkaar oranje of rood (moeilijk te zien voor een beetje kleuren blinde) Zet ik de ontvanger uit dan 2x groen 1x rood.
PMU knippert groen
Denk dat de failsafe via de schakelaar nog moet worden geconfigureerd.
Het probleem is echter dat ik met geen mogelijkheid de motoren gestart krijg. Veel gelezen maar weet echt niet hoe ik die aan de praat krijg. Dus de bouw ligt even stil.
dji 550 flamewheel kit
turnigy s3 nano tech 5.0
Naza m v2 met gps
spektrum dx8 met ar 9020 receiver.
En een plas zweet.
Help
De MC geüpdatet naar firmware 3.14. Sticks en PMU gekalibreerd. Gekozen voor hexa V
In de spektrum dx8 plane gekozen en gear aan aux1 gelinkt. (MC poort U - poort gear receiver) voor de drie standenn GPS -Atti- Failsafe.
In de stand gps geeft de led twee groene signalen. In Atti twee maal oranje,
en in failsafe achter elkaar oranje of rood (moeilijk te zien voor een beetje kleuren blinde) Zet ik de ontvanger uit dan 2x groen 1x rood.
PMU knippert groen
Denk dat de failsafe via de schakelaar nog moet worden geconfigureerd.
Het probleem is echter dat ik met geen mogelijkheid de motoren gestart krijg. Veel gelezen maar weet echt niet hoe ik die aan de praat krijg. Dus de bouw ligt even stil.
dji 550 flamewheel kit
turnigy s3 nano tech 5.0
Naza m v2 met gps
spektrum dx8 met ar 9020 receiver.
En een plas zweet.
Help