Heb er geen filmpje van, maar mij kostte het hoop centjes .. 2 graupner props kapot en 2 dji armen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ok bedankt, dat is logischdan ga ik dat binnenkort maar eens proberen denk ik
![]()
Zijn er mensen die filmpjes hebben van het Take-off gebeuren met V2 om te zien hoe dat er nu precies aan toe gaat, want dat schijnt voor velen toch een struikelblok te zijn.
vr gr Hans
Op Rcgroups vliegen ze ook okto met de V1 en zelfs met de oude software.... V2 zie ik het nut voorlopig nog niet van in en ik hoor nog teveel 'kritische geluiden'. Never change a winning team als je multicopter nu goed draait en je geen echte noodzaak hebt om naar v2 over te stappen.
Die filmpjes staan toch op de site van DJI!!??!! Kijk naar de tutorials : DJI Innovations | Naza-M V2 Tutorials
Heb er geen filmpje van, maar mij kostte het hoop centjes .. 2 graupner props kapot en 2 dji armen![]()
Die fimpjes heb ik idd al gezien maar het is van DJI zelf liever toch van de gebruiker dat lijkt me geloofwaardiger. Intussen verschijnen ze wel al op YouTube. Wat ik me afvraag hoe het dan zit bij het dalen en landen... gaan de motoren dan onder de 50% ineens naar een veel lager toerental? Dan lijkt het landen me toch een moeilijke zaak.