NAZA V2 Info / software / firmware downloaden

Goedemorgen,
welke Naza Assitent software gebruik je? Is dit versie 1.8? Alleen met die versie kun je naar 2.02

Vwb je LED's
Ik neem aan dat je binnen zit? Dan kan dat kloppen. In GPS mode krijg je groen - rood - rood - rood als de Naza GPS 'geen' satellieten kan waarnemen.

Gr Norbert

Ik dacht assistent software 1.6 (kan dit?) Ik kijk het vanavond na als terug thuis ben.

Ok de led's zouden dus inderdaad kunnen kloppen. Ik zat binnen in gps-mode.
Blijft wel vreemd dat ik niet kon armen of dat de write-functie geen feedback gaf.
Ik probeer het vanavond nogmaals met assistent 1.8 (of 2.10)

Er is ondertussen een versie 3.12! Blijkbaar stond het uitschakelen van de motoren idd op 40% in intelligent mode, niet zo intelligent! Nu terug op 10%.

Mooi weer zit echter niet in de download...

Er is ondertussen een versie 3.12! Blijkbaar stond het uitschakelen van de motoren idd op 40% in intelligent mode, niet zo intelligent! Nu terug op 10%.

Mooi weer zit echter niet in de download...

Naja, dat merkte ik dat al tijdens het vliegen, dat ze erg snel uitgingen. Naja opgelost weer dus.

Eindelijk, hopelijk is de FW nu wel goed, heb toch wel hoge verwachtingen !!
Nu inderdaad nog op droog weer wachten en dan los !!!

Bedankt iedereen. Hier intussen alles opgelost. Laatste firmware opgezet. Alles werkt terug en hij armed ook terug.
Nu wachten op vliegweer.

Ondanks de vervelende fout, hebben ze het wel relatief snel hersteld. Nu moet blijken of het inderdaad goed is.

Net even geüpgraded. Geen problemen gehad. Wel de proppen verwijderd, je weet maar nooit.
Maar verliep soepel, geen rare motor starts. Gelijk ff getest buiten. 2 accu's leeg gevlogen. Werkt allemaal vlekkeloos. Hij is stabieler, zeker na de take off als hij nog niet alle gps signalen heeft. Dus vooralsnog hier probleemloos verlopen. Instellingen blijven mooi behouden.

Ja Hans, was ff snel schakelen. Zag ze voor het huis aankomen. Landen eerst in weiland en stegen toen weer op. Als een gek naar achteren gerend met hexa, en monitor en gelijk de lucht in. Je verkijkt je wel op de afstand. De gopro geeft het idee er verder af te zitten terwijl op het oog het een stuk dichterbij was. Dat is ff wennen met FPV, maar goed, al met al een leuke ervaring.

grt Arthur

Ik krijg de nieuwe 2.12 assistant niet geinstalleerd. Krijg een runtime error, maar kan niet vinden waar het fout gaat. Iemand een idee wat te doen. De 1.8 versie kan ik wel installeren. Kan hier ook niet over vinden op de DJI site of via Google

Heb je de nieuwe driver ook geïnstalleerd?

Heb je de installatie uitgevoerd als administrator?

Welk OS heb je erop staan op PC?

Net 2.12 erop gezet en kon zonder fouten installeren.

Laatst bewerkt:
Heb je de nieuwe driver ook geïnstalleerd?

Heb je de installatie uitgevoerd als administrator?

Welk OS heb je erop staan op PC?

Net 2.12 erop gezet en kon zonder fouten installeren.

Yep, alles gedaan, maar wil niet installeren.
Andere pc met zelfde OS doet het prima. Ook mijn laptop geen probleem.

Net nog even de nieuwe software getest. Alles werkt prima.
Quad heeft alleen een zenuwachtig wiebeltje er in zitten. Net of hij wil omslaan. Hij hangt stil en dan opeens ff linksom kantelen. Klein stukje maar hoor, maar blijft niet stil hangen. Dus ff slit en dan hop even een schok naar links. Best gek hoor.

Heeft dat te maken met een te hoge gain of juist te laag?

Back