Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Andere zender ff getest en nog geen throttle singaal de map aangepast, en alsnog zonder resultaat, ik hoop deze week al het spul binnen te krijgen, dan moet met maar door de pro gedaan worden, pff
De naze doet eindelijk! Maar.. 1 motor draait niet, en dat zit in de naze zelf, want als ik de 4de singaaldraad bij de 3de tegen aan druk draaien ze wel alle 4,
Maar de defaultsettings zijn altijd quadX dus.. Zou ik net pech hebben dat die in tricopter staat..??
Ik ken de naze zowat dromen, continu bezig geweest waarom mijn throttle niet werkt op me 6ch ontvangertje, paar x opnieuw gemapt en tot ff de kabel op de aux-yaw-pitch gezet slot waarbij throttle wel werkt weer nu geduldig wachten op me nieuwe esc en ontvanger, de 3 motoren draaien eindelijk lekker
Naah, nieuwe ontvanger erop alles funcrioneerd, esc gecalibreerd ens, maar nu starten me motoren niet :/ via baseflight werkt alles.. Iemand idee? Hij armd gewoon (rode led)