Naze32 geen throttle singaal

Grote kans dat het probleem dan toch in de ontvanger zit. (orangerx moet je niet teveel van verwachten iig)

Heb je een andere waarmee je kan testen?

Heb er 3.. En alle doen niks, als ik ze vebind gelijk aan de esc, werkt t ook zelfs niet haha :( ik heb gewoon pech de heletijd met die mini pff

Als je in de zender naar het menu gaat waarin je de sliders ziet bewegen als je de sticks beweegt, beweegt daar het throttle kanaal wel?

De zender staat er nu op,

Maar dit is t probleem nu..
qubumupa.jpg
de ontvanger krijg weer geen stroom :D via esc ook niet haha

Andere zender ff getest en nog geen throttle singaal:( de map aangepast, en alsnog zonder resultaat, ik hoop deze week al het spul binnen te krijgen, dan moet met maar door de pro gedaan worden, pff :D

gedevyqy.jpg

Heb de kabels los erop gesoldeerd en nu werkt elke kanaal!:) alleen nu nog de kanalen op de juiste plaats zetten

Want had eerst met yaw dat er 3 kanalen bewogen:( dus moest wel iets mis zijn gegaan:p

Dat dacht ik al;-) Kun je nog filmpje maken met je zender zoals je gister stuurde? Ga ik wel even kijken hoe je hem moet hebben:)

Nee had hij niet denk dat de signaal draden kort gesloten zijn.. zover ik nu weet werkt de ontvanger nu goed op de computer

De naze doet eindelijk! Maar.. 1 motor draait niet, en dat zit in de naze zelf, want als ik de 4de singaaldraad bij de 3de tegen aan druk draaien ze wel alle 4,

Maar de defaultsettings zijn altijd quadX dus.. Zou ik net pech hebben dat die in tricopter staat..??

Ik ken de naze zowat dromen, continu bezig geweest waarom mijn throttle niet werkt op me 6ch ontvangertje, paar x opnieuw gemapt en tot ff de kabel op de aux-yaw-pitch gezet slot waarbij throttle wel werkt weer :) nu geduldig wachten op me nieuwe esc en ontvanger, de 3 motoren draaien eindelijk lekker

Naah, nieuwe ontvanger erop alles funcrioneerd, esc gecalibreerd ens, maar nu starten me motoren niet :/ via baseflight werkt alles.. Iemand idee? Hij armd gewoon (rode led)

Gebeurt ook, ik wacht op de motoren ;) maar t zou fijn zijn als ik em nu al aan t vliegen krijg:( kon ik nog lekker vliegen met de oude motoren

Back