Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Trim je throttle is naar beneden, heb dit ook eens gehad. nu bleek het bij mij door de trim te komen. Dan denkt de naze32 dat hij input krijgt en krijg je hem niet gearmd.
Ik merk wel eens verschil in eindpunten tussen 2 verschillende ontvangers.
Waarschijnlijk dat dat hier ook meespeelt.
Iig altijd dubbelchecken met de configurator als je wat veranderd.
Klik je eerst op load firmware online voor je op flash firmware klikt?
cleanflight is ge update, nu heb ik nog 2 problemen, motors draaien via de zender alle 4 een ander toerental en heb ze al paar keer gekalibreerd, maar helpt niet.
en armen blijft lukken met switch enkel op 6 kanaals ontvanger en op 7ch lukt het niet, en met stick arm combo doet hij niets enkel als ik rechter stick links onder doet gaat het lampje groen branden
Wij hebben dit ook gehad. Doe je subtrim van je throttle is wat naar beneden kijken als het dan wel werkt. Eerst op armen zette en dan naar beneden trimmen totdat hij groen wordt. Dan weet je iig je probleemik heb al paar keer het calibreer proces gedaan en blijft het zelfste probleem hebben, en ik weet wel dat ik moet kiezen tussen sticks of switch, en hij wilt ook niet armen met sticks ook al vink ik het uit of aan en save doe ik ook.