naze32 modes?

hallo allemaal,

ik vlieg dus met spektrum, heb de oranje kabel nr7 in aux1 zitten voor te armen en dit werkt. nu zou ik horizon en angel mode willen instellen op een ander schakelaar meer welke kabel moet ik hier voor gebruiken van de breakout kabel set?

oke nu werkt mijn andere modes maar nu krijg ik mijn arm switch niet meer groen en maakt niet uit met ander aux ofzo, alles werkt behalve de arming positie nu? :help:
iemand ervaring mee?

Armen met je sticks ;)

Gas op 0 en yaw naar rechts om te armen,
Gas op 0 en yaw naar links om te disarmen.

Zorg wel dat je dan de schakelaar inactief maakt, anders werkt het geloof ik niet.

Heb je de andere switch wel actief staan in je zender ? Kijk eens in Baseflight of je wel uitslag ziet op die switch. Zo ja wijs hem dan daar toe aan de flighmodes.

switch staat actief, want eerst werkte het tot ik kabel 8 van de breakout kabels in plugde en zelf als ik die uit trek werkt het arme niet. de switch werkt op alles behalven het armen en krijg zelfs geen beweging in de motors als ik probeer de arme zonder switch (de switch is dan inactief gemaakt)

Trim je throttle is naar beneden, heb dit ook eens gehad. nu bleek het bij mij door de trim te komen. Dan denkt de naze32 dat hij input krijgt en krijg je hem niet gearmd.

Trim je throttle is naar beneden, heb dit ook eens gehad. nu bleek het bij mij door de trim te komen. Dan denkt de naze32 dat hij input krijgt en krijg je hem niet gearmd.

Trim nooit gebruiken!

Zorg dat je eindpunten goed komen te staan!

Laagste punt op 1000, midden op 1500, en hoogste punt op 2000.
Dit kan je in de Configurator op de RC tab zien.
Afstellen doe je met de eindpunten en subtrim van de zender.

nog eens een testje gedaan, met 6ch ontvanger werkt het armen wel en met 7ch ontvanger niet maar je ziet alles wel bewegen ...... zou mijn ontvanger stuk zijn?

en ik kan mijn cleanflight niet updaten. als ik het file wil uploaden zegt failed to load remote firmware?

Ik merk wel eens verschil in eindpunten tussen 2 verschillende ontvangers.
Waarschijnlijk dat dat hier ook meespeelt.
Iig altijd dubbelchecken met de configurator als je wat veranderd.

Klik je eerst op load firmware online voor je op flash firmware klikt?

Ik merk wel eens verschil in eindpunten tussen 2 verschillende ontvangers.
Waarschijnlijk dat dat hier ook meespeelt.
Iig altijd dubbelchecken met de configurator als je wat veranderd.

Klik je eerst op load firmware online voor je op flash firmware klikt?

klik eerst op load dan normaal vink ik reboot...aan en dan pas flach

cleanflight is ge update, nu heb ik nog 2 problemen, motors draaien via de zender alle 4 een ander toerental en heb ze al paar keer gekalibreerd, maar helpt niet.
en armen blijft lukken met switch enkel op 6 kanaals ontvanger en op 7ch lukt het niet, en met stick arm combo doet hij niets enkel als ik rechter stick links onder doet gaat het lampje groen branden

cleanflight is ge update, nu heb ik nog 2 problemen, motors draaien via de zender alle 4 een ander toerental en heb ze al paar keer gekalibreerd, maar helpt niet.
en armen blijft lukken met switch enkel op 6 kanaals ontvanger en op 7ch lukt het niet, en met stick arm combo doet hij niets enkel als ik rechter stick links onder doet gaat het lampje groen branden

Niet gelijk? Dan zijn ze niet gecalibreerd...

Armen op een switch en met sticks samen instellen werkt niet: het is of het een of het ander
Sticks is beter (een schakelaar is per ongeluk zo omgezet)

ik heb al paar keer het calibreer proces gedaan en blijft het zelfste probleem hebben, en ik weet wel dat ik moet kiezen tussen sticks of switch, en hij wilt ook niet armen met sticks ook al vink ik het uit of aan en save doe ik ook.

ik heb al paar keer het calibreer proces gedaan en blijft het zelfste probleem hebben, en ik weet wel dat ik moet kiezen tussen sticks of switch, en hij wilt ook niet armen met sticks ook al vink ik het uit of aan en save doe ik ook.
Wij hebben dit ook gehad. Doe je subtrim van je throttle is wat naar beneden kijken als het dan wel werkt. Eerst op armen zette en dan naar beneden trimmen totdat hij groen wordt. Dan weet je iig je probleem

rol en pitch staan op 1500 maar ik kan pas armen als ik de yaw op 1508 zet.
moet ik alles dan op 1508 zetten ofwat?

alles werkte perfect dus ik bouw het frame verder af, installeer mijn fpv TX en camera, dan de boven plaat erop en ik wil nog eens een testje doen. en hij wilt opeens niet meer armen het lampje flikkert enkel groen en als ik wil armen dan flikkert hij eens dubbel groen. pffff iemand een idee?

Back