Nederlands Kampioenschap RC parachutespringen

he vliegman das nou jammer dat het op deze manier moet maar tja het is jou beslissing zou naar mijn idee jammer zijn
gr.Pieter

echt springweer toch....
windkracht 4 a 5. we zijn niet anders gewend toch....

pffffffff en ook nog eens 10 graden celcius, wat wil je nog meer... :-)

was het eerst 10 graden nu is het volgens de meeste al 14 tot 18 graden
windkracht was eerst 4 a 5 nu nog 2 a 3. (van 33km/h naar 9 km/h)
ze weten het dus gewoon nog niet voor zondag...

Ik heb me ook net aangemeld bij Pieter, tis maar om mijn Belgische vrienden het was lastiger te maken.

full

Da waren de woorden van onze Karel

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag para-vrienden,

Ook maar eens aangemeld bij "Het Forum". We gaan het niet droog houden morgen bij BLC. Volgens de weer deskundologen gaat het vanaf 12 uur regenen en het houdt niet meer op ook. Dus regenjasjes meenemen voor de poppen. Zie jullie morgen.

Gr.
Henk van der Laak

Dag para-vrienden,

Ook maar eens aangemeld bij "Het Forum". We gaan het niet droog houden morgen bij BLC. Volgens de weer deskundologen gaat het vanaf 12 uur regenen en het houdt niet meer op ook. Dus regenjasjes meenemen voor de poppen. Zie jullie morgen.

Gr.
Henk van der Laak

Hey Henk,

Welkom op het forum :cool:

Zie je dadelijk in Tilburg..

Groeten,
Jeroen

helaas is de wedstrijd in het water gevallen. Net geen complete ronde kunnen springen. 27 juni doen we deze wedstrijd opnieuw........

ja hier ook maar buienradar geeft hoop dat het zo weer gaat regenen. hebben we het niet voor niets afgelast na 1 ronde.....

baal als een stekker :-(

baal als een stekker :-(

en jij niet alleen, met bijna 1 ronde gesprongen op eerste wedstrijd op de 4de plaats te staan en dan hoor je dat er 2 niet hebben (willen) springen.

BAAAAAAAAAAAALEN

nu wat oefenen en die duitsers ook eens een lesje leren

Maar de ontvangst bij BLC was super. We stonden droog en we hadden een hapje en een drankje, waarvan vanwege de regen extra gebruik werd gemaakt. Ik heb 3 mensen zich er de hele dag voor in het zweet zien werken. Vanaf deze kant bedankt !

Gr. Henk.

Back