Nederlands Kampioenschap RC parachutespringen

zet maar vast in de agenda.
2 mei
5 juni
11 juli

wijzigingen voorbehouden. binnenkort worden de data gepubliceerd via de KNVvL.

omdat alleen KNVvL leden de titel mogen voeren gaan we bekijken of we bijvoorbeeld ook een benelux cup eraan vast hangen.
alle deelnemers strijden dan voor de cup (KNVvL of niet), regels blijven hetzelfde en degene met de minste punten over de 2 vereiste wedstrijden is winnaar.

wordt vervolgd.

@Pieter,je kunt ook zoals bij F3A-X een open kampioenschap doen.Ik ben nu kampioen van de A-klasse,Wim was 2de maar wel Nederlands kampioen.

de reglementen zijn nu op de site van de knvvl te vinden.
sectie x modelparachutisten.
en een gedeelte staat in de algemene reglementen.

2 mei wedstrijd bij de BLC te tilburg
5 juni wedstrijd bij mvc de valken someren (is ook wedstrijd voor de european paratrophy)
11 juli wedstrijd bij de BLC te tilburg

meer info binnenkort op www.rc-parachute.nl

vooraf inschrijven gewenst om zo te zien op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen.

27 juni.jpg

Laatst bewerkt:
ik wil een emaillijst samenstellen van deelnemers, vooral om jullie ook te informeren over de laatste stand van zaken.

Kunnen alle paraspringers hun emailadres even aan mij mailen (+ degene waarvan je denkt dat ze erbij horen en die niet op het forum zitten) dan zal ik de lijst maken.

Lijst wordt niet gepubliceerd...

Pieter

het aantal aanmeldingen verloopt al voorspoedig.
20 deelnemers hebben we al en ik verwacht er nog meer.

voor degene die zich nog niet hebben opgegeven, graag zo snel mogelijk zodat we rekening kunnen houden met de planning.

Die 20 deelnemers zijn we allang voorbij ,ik zou zeggen op naar een dikke 30tal.
Er zullen er toch nog wel meer paraspringers zijn ?
Mvg

wens jullie veel succes met het nk en hopelijk is het dan wat warmer als met pasen als het net zo gezellig is dan is dat al mooi megenomen
gr.Pieter

zekers hier wel en veel weiland en weinig bomen scheelt een hoop klimmen en hoe ist in brabant dan ?vast ook wel goud
gr.Pieter

Ha Pieter
We kunnen nog een paar keer oefenen voordat de eerste wedstrijd in het NK een feit is en hopelijk beter dan de laatste keren want dat was bagger met al die wind.
Mvg

he Eric
pim en ik hebben vanmiddag ook 5 keer gesprongen met maar 1 vlaggetje en een wandeling derest was alles aardig in de buurt wij waren in ieder geval tevreden en hebben ons plezier gehad
gr.Pieter

Als er iemand interesse heeft in een pop met zender laat het me weten.
ik heb er nog een liggen de prijs moet ik nog over nadenken

Back