waar en wanneer is de volgende wedstrijd?
Familiekwaaltje?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waar en wanneer is de volgende wedstrijd?
In Emmeloord was de sfeer super. Er werd veel informatie uitgewisseld, ook tussen de A- en B-klasse piloten. Natuurlijk is er een zeker concurrentie te bespeuren maar dat lijkt me niets dan logisch tijdens een wedstrijd. Van een wedstrijd vliegen leer je meer dan met alleen maar oefenen. De druk om te presteren is er en als je iets niet goed doet dan krijg je handige tips van de betere piloten.![]()
Familiekwaaltje?Staat in dit topic.
Absoluut.kan mijn zoon(max) met redelijke spullen,redelijke vliegkwaliteiten(denk ik) en nul wedstrijd ervaring zomaar een paar wedstrijden meedoen?
Is dat zo? Volgens Jasper wel, kreeg hij te horen toen hij zich inschreef. :?Je hoeft geen knvvl lid te zijn.
Is dat zo? Volgens Jasper wel, kreeg hij te horen toen hij zich inschreef. :?
Oh nee, zo erg is het niet. Eerder een excuses om juist wel lid te worden.Je mag als niet KNVvL lid mee doen aan de competitie, er gelden dan echter wat voorwaarden:
......
Dit klinkt misschien wat onvriendelijk, maar dat is het niet:
......
Als je meer wilt weten over de achtergronden van deze regeling, spreek dan eens 1 van de subcommisue leden aan op een wedstrijd.
tipje voor de mod: verplaats de discussie over F3A naar het juiste topic ;-)
Mbt tot deze F3A discussie, weet ik dat iemand mijn geschiktheid
betwijfeld sinds een akkefietjein rotjeknor..
Ah............het in elkaar stampen van jouw toestel tijdens een wedstrijdvlucht bedoel jeDaar is wel het nodige over gediscussieerd ja
Maar of dat is wat Jan Scholten bedoelt, dat weet ik niet.....