Nederlandse Kampioenschappen F3P 2009 – 2010

Dan kan ik met een gerust hart weer de duizenden nummertjes invullen:D

Zie jullie in middelburg!

Voor de geinteresseerden, ik ben ondertussen druk bezig om spullen te bestellen om zelf ook mee te kunnen doen aan een f3p wedstrijd. Volgend jaar denk ik er aan om misschien wel mee te doen!

Setup van de Elipsia FT van Derk: Motor Steve Neu Neutrino, regelaar CC10, ontvanger Spektrum AR 6300, Servo's JR DS 188, en akku een 240 mAh.

Er is nog maar weinig mee gevlogen, alleen de avond tevoren even ingevlogen en wat afstellingen geprobeerd. De eeste 2 wedstrijd vluchten waren er wat problemen met de rudder trim die niet wilde blijven staan, de 3e vlucht was dit verholpen door de control horn wat te verplaatsen. Ondanks de weinige oefening toch alweer 500+ punten geven aan dat er best wel potentie in zit.

ik heb gezegd mee te willen doen, maar dat ik het niet kón. Als ik straks mijn rijbewijs heb wordt het allemaal wat makkelijker.

En indoor vliegen werkt toch wel verslavend:D

Hey Ron,

Toppie Hoor........allebei met een verschil van 30.3333 punten op de 2de plaats :-)

IIG GEFELICITEERD ook voor Robbin en Erik natuurlijk....

Laatst bewerkt:
Zonder Robin komt hij zowieso niet daar, maar Robbin moeten we misschien maar wel thuis laten! Of verplichten zijn eigen toestel te gebruiken natuurlijk. :p

Ik vind de 4e am plek 'erger' dan 4e B.

Als ze er zijn de volledige score's maar eens analyseren.

Ik heb wel wat te vieren nu :lol:
Weet iemand of Jurrien en/of Martijn er volgende wedstrijden bij zijn?

grt Ron

Heeel goed,Ron. toppie!

@Bert,

Ik begreep laatst dat jullie ook wel de turnigy 6 amp regelaartjes gebruiken, Max heeft een 24 grams motortje met een cc10 en dan valt de regelaar steeds uit bij hooveren.. erg lastig.

Laatst bewerkt:
...
Hierbij dan eindelijk de totaal scores en ook die van de B-klasse. Natuurlijk iedereen proficiat met de behaalde resultaten en in het bijzonder de top drie van de B. We zullen de prijsuitreiking van jullie medailles in middelburg rechtzetten.
...

Kun je de specificatie ook rondmailen naar de piloten Jeroen? Die waaruit blijkt wat je per figuur hebt gekregen per jurylid.Die kregen we volgens mij vorig jaar per mail.

Groet,
Ruud

Heeel goed,Ron. toppie!

@Bert,

Ik begreep laatst dat jullie ook wel de turnigy 6 amp regelaartjes gebruiken, Max heeft een 24 grams motortje met een cc10 en dan valt de regelaar steeds uit bij hooveren.. erg lastig.

Van die Turnigy 6 ampére regelaartjes heb ik er verschillende in gebruik, werken prima..:)

Ik heb de Turnigy Plush 6A op de Deluxe en op de Yak55, nooit stroom gemeten, maar ze kunnen meer dan 6A hebben ;)

@ Ruud,
Ik zat er ook al op te wachten, ik had juist het idee dat ik de 1e en 3e ronde het beste had gedaan. Blijkbaar ging de 2e beter dan de 1e. Dan wil ik toch wel even zien waar hem dat in zat.

grt Ron

Zojuist zijn alle scores per ronde, per piloot na alle deelnemers gestuurd via de mail.

(Graag wil ik aan Robbin Muller en Frans Osinga vragen of ze nog eenmaal hun e-mail willen doorgeven. Ik kreeg deze namelijk niet gevonden.)

Back