Hoi Forum leden,
Ik zal eerst mezelf even voorstellen, dat is misschien wel zo netjes (Ik kon trouwens geen forum hoofdstuk vinden om je voor te stellen, dus daarom maar hier)
Ik ben Joost en ik ben al een eeuw bezig met modelbouw, in de jaren '80 begonnen met auto's en boten, zowel elektrisch als met brandstof motor, en in die tijd was helivliegen enkel voor de welgestelde onder ons, en daar hoorde ik toen niet bij
. Pas later in de jaren '90 eindelijk begonnen met een Robbe-Musquto, maar die is eigelijk nooit echt van de grond gekomen (toen waren giro's nog niet beschikbaar of niet te betalen). Een aantal jaren niets en dan nu weer begonnen met een elektrische heli (KDS 450C), in de tussentijd erg veel vooral theorie opgedaan. Mijn droom was om ooit een Airwolf te bouwen. Die droom is nu begonnen met de aanschaf van een KDS Airwolf romp voor de KDS 450 C. (mijn andere hobby's zijn 3D visualisatie en fotograferen)
Er volgen hier regelmatig wat foto's van de vordering van mijn Airwolf (als jullie dat leuk vinden tenminste en ik erachter kan komen hoe ik een plaatje post)
Ik zal eerst mezelf even voorstellen, dat is misschien wel zo netjes (Ik kon trouwens geen forum hoofdstuk vinden om je voor te stellen, dus daarom maar hier)
Ik ben Joost en ik ben al een eeuw bezig met modelbouw, in de jaren '80 begonnen met auto's en boten, zowel elektrisch als met brandstof motor, en in die tijd was helivliegen enkel voor de welgestelde onder ons, en daar hoorde ik toen niet bij

Er volgen hier regelmatig wat foto's van de vordering van mijn Airwolf (als jullie dat leuk vinden tenminste en ik erachter kan komen hoe ik een plaatje post)

Laatst bewerkt door een moderator: