Nee hé, niet weer een Airwolf...

Ja, ook een goeie @Heli-Uwe. Moet ik eerlijk bekennen dat ik NOG geen SIM heb. Ik moet ook zeggen dat ik het nut van zo'n sim nog niet helemaal zie, volgens mij is het in het echt veel moeilijker en spannender. Als hij in de sim neer stort dan voelt dat toch anders als in het echt denk ik.

inderdaad niet te vergelijken, ook niet met een goede SIM,
buiten krijg je wel bruine strepen in sommigen situaties,
met de SIM erder niet:wink:

Zo toch nog even iets kunnen doen. Dit zijn de armpjes die de retracts gaan bedienen, gemaakt van 5 mm aluminium.

5ed26169-0aa7-b570.jpg

5ed26169-0ab9-d5f7.jpg

Over 3 dagen ga ik voor 2 weken naar Italië, dus dan zal er de komende weken van mij niet veel meer gepost worden

We zijn net terug van de vakantie, we gaan snel weer verder. gisteren weer voor het eerst weer aan het werk. Ben ook tussendoor nog met een ander project bezig wat ik later zal laten zien als het gelukt is :-)

Beste allemaal,

Ik heb inmiddels besloten om mijn heli te verkopen omdat ik er niet mee durf te vliegen. Klinkt misschien dom maar ik ben bang dat als er schade aan komt ik hem dan niet meer ga repareren en dat is ook zonde van die mooie heli. Ook de lessen die ik zou gaan volgen zijn ineens 3 X zo duur geworden van € 18,- per uur naar € 50,- per uur.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Ik ben inmiddels begonnen met de bouw van een hexacopter (lange termijn bouw), maar dan geheel uit onderdelen van de bouwmarkt en die onderdelen kan ik met alle gemak zelf opnieuw namaken als er schade ontstaat door een crash en dat is met die KDS heli toch net iets moeilijker, vandaar. Ik ben van plan om hiervoor de DJI NAZA te gaan gebruiken.

Modelbouw@BE

Misschien dat ik de bouw nog op dit forum ga zetten, maar dat weet ik nog niet. Ik moet er wel bij zeggen dat er op dit forum veel meer aan multirotors gedaan word dan op het forum van de buren.

Sorry dat ik misschien iemand teleurstel maar deze moeilijke beslissing is voor mij toch het beste denk ik.
Ik heb er veel geld in gestoken en hoop op deze manier er toch nog iets van terug te krijgen.

m.v.g.

Joost.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja zeker jammer maar ik ben benieuwd naar je nieuwe lange termijn project en ik hoop dat je die ook online gaat zetten zou ik en ik denk nog heel veel andere mensen heel erg leuk vinden succ6! :D

@TRML:

het was echt geweldig, hoe je echte modelbouw demonstreert hebt!
Ik begrijp ook dat je bang bent van vliegen met dat ding,
ben ik tot nu ook nog als ik met mijn 7000 € Heli naar buiten ga,
da gaan die handen nog eens zweten.
Ik heb het ook van anderen Piloten gelezen, die met wat makkelijker
en misschien ook goedkoper spul begonnen zijn, en dan weer terug kwamen in het zeg ma ‘’echte heli-vliegen''.
Sorry voor de uitdrukking, ik noem het ma zo.

Dit is mijn nieuwe project, dit word wel een lange termijn project, maar het begin is er alvast.

Hij is enkel gebouwd van materiaal wat in de bouwmarkt te koop is, dus als hij crashed dan kan ik eenvoudig onderdelen vervangen.

full

Als er nog opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag.

Laatst bewerkt door een moderator:
jammer dat je Airwolf niet doorgaat :(
ben wel benieuwd hoe het met deze grijze ''spin'' zal gaan :)

groet,
hoogvlieger

Back