C
chipmunk
Guest
morgen koffie in stadskanaal i.v.p. plakken
1900 uur
gr frank
1900 uur
gr frank
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
ja die is it, pagina of 15 terug al uitvoerig beschreven dat de motor niet veel zwaarder (vermogen, gewicht ervan is lager) is dan de orginele
kwa rpm scheelt het ongeveer 4000 rpm (onbelast) tegenover de orginele 600 serie brushed motor
belast is die 600 serie brushed motor sterker dat de 540 serie brushless, samen met de zwaardere propellor zie ik het wel zitten
natuurlijk vanuit mijn gezichtspunt, met nul komma nul verstand van vliegen, gezien
en hoef niet volgas te vliegen zolang het vermogen er maar is als ik het nodig denk te hebben
groet alfred
ps 39 euro is wel wat duur voor die motor, bij krikke kosten ze 7.50
koopje
en de tip om tijdens het draaien ook het hoogteroer aan te passen was me totaal onbekent, die gaat ook het boekje in
groet alfred
ps roer enz deden het prima, was net verbetert door betere stabielere stangen ipv die dunne stengeltjes
Kost je uiteindelijk minder dan brokken vliegen en je bouwt vertrouwen in je eigen kunnen op.
Patrick
Nahhhh gebrek aan vertrouwen in zijn eigen kunnen zie ik bij hem niet zo.![]()
morgen koffie in stadskanaal i.v.p. plakken
1900 uur
gr frank
Echter kan dit gewoon niet serieus zijn, dat kan echt niet!
Sorry, dat klopt niet. Omdat je toestel een zekere dwarshelling heeft, gaat de richtingsroer-uitslag ook naar beneden sturen (waarschijnlijk de reden dat Alfred telkens in een rechterbocht tegen de grond gaat). Dus moet er wat Up hoogteroer bij om op dezelfde hoogte te blijven.Als je op zijn kant ligt in een bocht heb je minder draagvlak op de vleugels en moet je meer up geven.
Dat laatste is niet waar, het maakt niks uit. Zie dat uitgebreide draadje over het verschil tussen windsnelheid en vliegsnelheid in het Wetenschap, Aerodynamica forum.Weer recht vanuit linker bocht: Rustig naar Rechts rudder. En gelijk tijdig hoogteroer minderen. Eventueel kort tikje down. Als je uit de bocht bent om het neusje te drukken.
Zeker als je van wind af komt naar wind tegen.
Met zoveel doorzettingsvermogen moet dan de hele wereld een peuleschil voor je zijn.
samen met de zonnestorm heeft dat me genekt![]()
Dat laatste is niet waar, het maakt niks uit. Zie dat uitgebreide draadje over het verschil tussen windsnelheid en vliegsnelheid in het Wetenschap, Aerodynamica forum.
.
Ik moet zeggen dat ik dit topic persoonlijk wel heel leerrijk vind om van start te gaan.
Hier worden eigenlijk alle vragen beantwoord die je als beginner zou moeten weten zonder vele topics en duizenden posts te moeten doorlezen.
Mvg, Ben.
Echter kan dit gewoon niet serieus zijn, dat kan echt niet! Hij heeft gewoon een crash kist waar ie een leuk verhaal omheen verzint. We krijgen vast op 1 apr de waarheid te horen![]()