Waarom vind iedereen het toch zo belangrijk dat iemand het in de eigen ogen "goed'' en ''verstandig' doet?
Om hem te winnen voor onze ''prachtige" hobby en te voorkomen dat ie CRASHED want dat is toch o zo erg.
En wat is die prachtige hobby dan: een beetje prophangen, nou nou nou.
Asjeblieft Alfred: doorgaan![]()
Waarom denk je? Heb je de foto's gezien? Als zoiets Alfred zelf overkomt als hij moederziel alleen ergens op een bedrijventerrein staat is het in ieder geval zijn eigen schuld MAAR ook hem wil ik het niet zien overkomen. Laat staan dat zijn zwaar overpowerde zwever uitbreekt, hij de controle verliest en de buurman die met de hond wandelt in het gezicht raakt. Of een van de buurkinderen. Want hoe eigenwijs iemand ook is, ik kan me niet voorstellen dat hij zoiets wil veroorzaken, bij wie dan ook.
DAT is de reden dat mensen er zo op blijven hameren (tot Alfreds grote irritatie en zelfs tot die van de 'oude garde' hier) dat hij zijn gezond verstand gaat gebruiken en nadenkt en wat leert voor hij zomaar iets doet.
Dat hij een keer crasht is inderdaad niet erg. Gebeurt ons (helaas!) allemaal wel eens en ook de mensen die geld zat hebben zullen misschien het verlies van een goed toestel betreuren. Mensen die niet zo ruim bij kas zitten, die flink moeten sparen voor dat ARFje vinden dit nog veel minder plezierig. Toch leer je van iedere crash weer wat. Als je daar de tijd, energie en moeite in wil steken tenminste. Wat wél gevaarlijk is; vliegende raketten samenstellen, ongehinderd door enige kennis van zaken of bewustzijn van gevaar en deze vervolgens loslaten op een niets vermoedende wereld.
Dromen van prophangen is alleen maar mooi, zelf heb ik er niet de coördinatie voor maar het ziet er cool uit

Laatst bewerkt: