Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewone beginnersfout mijns inziens (ik heb ze ook vaak gemaaktop het eind een windstoot ofzoiets, zowat geen schade motor is te sterk
Misschien omdat ik al wat ouder ben (of gewoon niet zoveel aanleg heb ;-)) kostte het mij ook heel wat uurtjes achter de simulator om de refelxen goed te krijgen. Een heel goed hulpmiddel en kost minder plakwerk.
Was ik moderator, was dit draadje al lang verleden tijd.
Een handigheidje, als het vliegtuig op je af komt en je wilt corrigeren om recht uit te vliegen moet je naar de kant sturen waar de vleugel het laagst is.
.
Maar er zijn omstandigheden waarop je toch nog eens reageerd, BV. net een pilsje te veel op ofzo, wie heefd dat nu eens niet.
Johan.
ha johan, gezellig weer
ga ons niet meer verdedigen wie denkt dat ie in de maling genomen wordt heeft een ernstig leesgebrek of inschattingsvermogen
me zoon, natuurtalent, profiteer ik van. leuk ook om samen te doen wederom een vader en zoon ding
enige minpuntje vandaag was de keffer, helemaal troosteloos dat ie niet mee mocht, voor het raam zitten wachten totdat we weer terug waren heb hem maar even broekspijp laten happen
ik ben nou eenmaal iemand zonder trots/schaamte of eer dat vind ik overbodige ballast
dat niet iedereen zo is spreekt voor zich
groet alfred
het zal hier ook nog wel even duren maar het plezier is vandaag toegenomen tot ongekende hoogte
ik ben nou eenmaal iemand zonder trots/schaamte of eer dat vind ik overbodige ballast
dat niet iedereen zo is spreekt voor zich
Je hebt zeker niet gezien dat er ook een dikke motor voorop de EasyStar zit die daar oorspronkelijk niet hoort... die lipo op de staart moet het CG weer goed krijgen, dat principe is inmiddels duidelijk...!Wanneer gaat de Easystar weer de lucht in, en check volgende keer wel FF de COG, want met de accu op de staart lijkt mij dat hij zo wat staartlastig is,..![]()
Dat is het inmiddels al lang niet meer. Het is nu een "Alfred"... ;-)EasyStar...
...voorheen Alfred Total Loss....Not so EZ-Alfred PH-LOS