New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

Er zijn hier berichten verwijderd.. Hoop het wel Jan Belt-CP V2 die van mij staat in pre-order :)

Dat zijn ook preorders dus ook op de wachtlijst heb al contact gehad ,dacht ook slim te wezen :D
Dus gewoon afwachten tot ze op voorraad zijn .
Wacht wel rustig af wat de ervaringen zijn als ze uitgeleverd worden ,vlieg nog lekker met mijn gaui 500 met naza gps. ;)

Lijkt inderdaad een leuk ding om tijdens een dagje echt RC vliegen mee te nemen zodat vrouw, kind, kleinkind of goede buur ook eens de lucht in kunnen. Het verbaasd me wel dat een serieus RC merk als Blade zich nu ook op de Bart Smit speelgoedmarkt begeeft.

zou dat mischien komen omdat DJI met de Phantom heeft aangetoond dat die markt groot is en er zijn ook zat hobby en professionele fotografen die zijn gaan vliegen met een phantom dus zo speelgoed is het ook weer niet.

Walkera heeft er ook een uitgebracht...de walkera QR X350
sisfp-22-2348-wk-qrx350-devf7-rtf.jpg

Zullen er nog wel meer volgen van diverse fabrikanten.

Kreeg een mailtje van Mr. Hobby maandag of dinsdag komen ze binnen!

@Sir Barnes Wallis, je moet het ook niet zo serieus nemen...

En? Zijn ze gearriveerd in Nederland?
Ben benieuwd of mijn lokale modelbouwwinkel de 350QX's vandaag binnen krijgt.

Laatst bewerkt:
Zou kunnen,

Ziin Vrijdag vanuit HorizonHobby Zuid Duitsland verstuurd.

Ben net gebeld, Mijn levering wordt spannend, past niet meer in het normale pakketvervoer :(
Komt vanmiddag of morgenochtend een extra vrachtwagentje :shock: ze leveren.

gr Martin,

Blade timmert wel aardig aan de weg, wat een prachtmachine is dit :cool:

Ik heb hem vanmiddag tussen de buien en met een redelijk wind uitgelaten bij de ijsbaan/molen.

Hij trekt zich weinig aan van de wind, en is daardoor zeer goed te vliegen ik ben er erg blij mee nu nog alle mogelijkheden verkennen van deze Blade.

Ik heb in de Smart Mode de ( Aircraft response relative to the pilot location ) mode gevlogen, je mag als piloot niet van positie veranderen want dan wordt het ineens ingewikkeld, draai je als piloot bv 180graden om dan is bv stick van je af in werkelijkheid naar je toe vliegen.

Jan

Ja, het is wel even wennen aan al die functies, die van mij is weer terug bij Quartel, ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat met mijn DX6 en het lukte hun ook niet. Binden gaat wel, maar de motoren draaien niet.

Heb jij er eentje met zender erbij ?

FF, de gastrim in de middenzetten,
Dan de motoren starten door links en dan rechts rudder te geven.

Heb al heel wat klanten aan de telefoon gehad met dit probleem, zolang de gastrim dicht staat, krijg je hem niet gestart !
Op YouTube staat inmiddels een HowTo Bind Blade 350

gr Martin,

Back