Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is nou de reden dat electromotoren mij vele malen meer respect afdwingen dan de verbrandingsmotoren. Wanneer een verbrandingsmotor uit is weet je zeker dat hij niet "bijt"
Een vliegtuig regelaar is geen regelaar, het is een steller, probeert niet iets constant te houden, stopt ook niet meer in de motor. PWM (aan) tijd verandert niet. Het is de motor die meer stroom vraagt doordat generatorspanning bij laag toerental / blokkering laag is. De regelaar geeft de gevraagde altijd netjes door, zelfs al zou hij daarbij in rook opgaan. Dat is nog eens arbeidsethos... Sterker nog; komt een electromotor weerstand tegen, zal de regelaar er meer vermogen in gaan stoppen ...
It's a dirty job, but someone has to do it. Het zou mierenn**ken zijn als e.e.a. niet zou leiden tot opgerookte regelaars en/of motoren en/of accu's. Ik zie dat onjuiste begrip van elektromotor en regelaar te vaak. En ook al heb jij dat spelletje goed door, en gewoon iets te kort door de bocht opgeschreven, er zijn altijd mensen die meelezen.... @Ron: lekker he, sex met mieren![]()
De regelaar geeft de gevraagde altijd netjes door
Electro is in theorie veiliger dan brandstof, .
De stelling was dat een methanol motor zou starten ZONDER dat de gloeiplug aangesloten was, dus zuiver op compressie. Hoewel dat misschien theoretisch mogelijk is (betwijfel ik zelfs), heb ik dat dus nog nooit in de praktijk zien gebeuren.