Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet ik et perse allebij zelf gevlogen hebben om dat te weten? Op verschillende fora's wordt hij bijna gelijk gemeten met de T-rex hoor.
Sleurhutje zei:Raptor Rulezzz zei:Uiteindelijk is het WAAR je wil vliegen wat de doorslag moet geven. Ga je naar een club, kijk dan naar de 600. Wil je zelf lekker aanklooien op een veldje ofzo, koop dan een 450.
Het laatste dus. Gewoon even snel achterin de auto, lekker stukje vliegen op een (parkeer)terreintje en klaar. Misschien ook indoor als het weer wat minder is (zoals nu). .
Freakazoid zei:Neem lekker een SJM400v2. Een bak goedkoper, mooi aluminium, en evenaard bijna die dure T-rex. De enige verschillen tussen die twee merk je alleen in je portemonee en bij zwaar 3D werk.
Dat parkeerterreintje of een veldje zal ook niet gaan met een T-rex 450,
Aaalie zei:Dat parkeerterreintje of een veldje zal ook niet gaan met een T-rex 450, en helemaal indoor gaan ze dat niet accepteren. Vroeger vloog ik wel eens in het park naast mijn huis met de T-rex 450, Totdat kids en jeugd naar je toe racen op de fiets... tot nagenoeg 1 meter van de heli slippend tot stilstand komend. Op het moment dat je ze ziet komen heb je niet eens tijd genoeg hem op de grond te zetten.
Of er llopt een peuter vol belangstelling strompelend op je juist neergezette en aftoerende heli af... "stop nou met draaien... stop nou met draaien... pfff... net op tijd stil"... Dat wil je niet meemaken.
Sleurhutje zei:Maar in de sporthal vliegen ze wel degelijk met flinke modellen, ook modellen met rotorbladen van 70cm. Dus dat is wel degelijk mogelijk.
Dat zou ik best eens willen zien,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, maar dan wel vanachter voldoende kogelwerend glas.
Sleurhutje zei:Iemand dan een leuke aanbieding voor een RTF (mini/micro) heli? (zo tot een 400 euro)
Rover zei:Sleurhutje zei:Iemand dan een leuke aanbieding voor een RTF (mini/micro) heli? (zo tot een 400 euro)
Voor dat geld heb je er 4 van DEZE.
Groeten, André.
Sleurhutje zei:Jammer voor diegene die het niets vinden. Ik moet ergens beginnen. :roll:![]()
Rover zei:Sleurhutje zei:Jammer voor diegene die het niets vinden. Ik moet ergens beginnen. :roll:![]()
Dan heb je niet steeds helemaal goed gelezen denk ik want deze heli is al meerdere malen genoemd als uitstekende leerheli, en dat izzie absoluut, als je daarmee kunt vliegen dan kun je vrijwel elke heli in de lucht houden.
Succes en Groeten, André.