Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik schrijf 0.4 nozzle ontsluiting, Je hebt gelijk het moet 0,5 zijnHallo ik wil niet vervelend zijn maar dit systeem komt mij bekent voor, ik heb heel wat stoomketels en oliebrander ketels afgesteld in mijn leven alleen, het worden in deze wereld nozzle,s genoemd, google en je komt het tegen.
gr
dick
.
Wat ik fout deed weet ik nu. Ontwerp o'k, De manier van tekeningen aan bieden niet o'k. Ik teken als een Bouwkundige , dat moet dus niet. Alles aanpassen dan maar met werktuigkunde boek natuurlijk.
Duurt nog even met de tekeningen,heb dan ook geen haast. Wat de kleine turbine betreft, Ben op zoek naar de kleinste Garret turbine wiel, iemand een adres .Garret heeft ze nog niet los.
Sorry, moet compressor zijn.
Ah, dat zijn wij onderhand wel gewend ;-)blijft trouwens wel stil van de kant van lisand
Draad vervuiling maakt niet uit . Bedankt voor je aanbod Martin, Maar gaat niet lukken voor die prijs, Moet allemaal '' low budget'' Turbine wiel geprint kost Twaalf euro.heee berto
ja das waar ook
berto nu ik je toch spreek
ik zoek van die klemmetjes die je kunt plakken
waar je de bedrading mee vast kan maken
bv servo kabels
kan jij me daar mee helpen?
mvg,
Martin.