Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt drie problemen:Nou 1 jaar is te veel mishandelen .
Als je 1 jaar mishandelt zijn ze al dood .
Ik ga ze wel in de auto laden ik weet voor me zelf dat het kan het lukt ook .
Me accu's zijn altijd het zelfde met v en mah alles blijft het zelfde.
Deze conclusie, op grond van verkeerde aannames, is onjuist. De verklaring staat hierboven.Dus nu weet ik wel of het kan.
Nee, dat van je ouders. Laat hen deze thread maar eens lezen. O wacht, dat durf je toch niet.... (Gebeurt is met een T)Is mijn probleem als er iets gebeurd...
Dat hij ziet hoe fout jij bezig bent en dat hij je daarvoor even goed aanpakt. Kinderen van 12 die zich zo misdragen op internet verdienen dat!Wat heeft hij eraan ?
Denk eerder dat jouw account op slot moet.Topic op SLOT .
Wat heeft hij eraan ?
Simpel, omdat je pas 12 bent...Je bent me pa me ma niet dus waarom zou ik luisteren ?
Als je je zo kinderachtig en eigenwijs blijft gedragen zou dat zomaar kunnen..... En terecht.DIT IS DENK IK MIJN LAATSTE DAG OP HET FORUM want ik word zo geband.
Een NiCd of NiMh onder lading heeft een celspanning van om en nabij de 1,5 Volt. Die 1,2 Volt is nominaal tijdens ontlading.Stijgt het 1,5 v ?? 1,2 v is het.
Het is op-ge-la-den. NiCds maken soms spontaan sluiting. Dat gebeurt altijd zonder aankondiging.Kortsluiting ?
Hoe zou dat komen kortsluiting als ik een accu laad en terwijl de accu gewoon zonder problemen opgelaad word ?
Precies, daarom geven wij je dus alleen maar heel zinvolle informatie. Het enige onzinnige in deze thread zijn een paar van jouw reacties en dat weet je best....Reageren hoeft niet meer want jullie kennen mij nu al ik luister niet naar onzinnige verhaaltjes.
Dat het werkt is ook wel te verklaren....
Laad maar eens een 9.6v AA pakket op een computerlader met 1 tot 1.5A en je zult zien dat de klemspanning al snel boven de 12v komt Op 12v zal de interne weerstand van de 8 AA cellen genoeg zijn om de stroom te begrenzen.
Dat het goed is zeg ik niet!!!!! (Maar geloof wel dat het kan werken)
Dat is dan mijn probleem.