Nieuw! Align Trex 150DFC

Kan me niet voorstellen dat dit dezelfde sat is. Ding is 2,5 cm lang, bijna 2,2 cm breed en 69mm hoog. Dat moet dan nog op die kleine heli extra erbij? Dat wordt flink proppen.

Ik denk haast dat er een kleinere moet zijn. Anders is het best groot voor een micro lijkt me.

Hier zit de satelliet onder de elektronica, dus moet passen ;)

m9k5.jpg
[/QUOTE]

Een namaak satteliet eraan hangen vanwege het gewicht, formaat en mischien de prijs ?
Hoezo werkt dat niet gelijk zonder satteliet ?, omdat het van de concurrent is mischien.

Vind hem er in elk geval heel knap uit zien, en makkelijk toegankelijk om aan te werken op het eerste zicht, alleen beetje jammer van de prijs...

Ach wanneer het zo blijft en je hebt geen cnc upgrades nodig of continu nieuwe motor's of aan het sleutelen bent om hem knap te krijgen/ houden... valt het wel weer mee.
Ik vind de basis erg degelijk.. dikke main en tail motor, servo's en mooie DFC kop... of dit voldoende is weet ik binnenkort ;)

Ga zeker de commentaren in het oog houden, want ik heb eigenlijk alleen maar Blades, en zou toch wel eens een Trex willen ook, twijfel nog tussen de 150 en de 250 maar in de toekomst komt er wel eentje. :D
En ergens heb je wel gelijk, buiten een cnc swash zal er aan deze eigenlijk weinig te upgraden zijn. Bij de 130X kost een DFC upgrade ook al 40 euro dus...

waarom zou je er een cnc swash op zetten.
Als dit prima vliegt is 't gewoon weg gegooid geld... ( vind ik )
Tenzij je een zeer geoefend vlieger bent en je doet er continu extreme dingen mee... dan zou ik het me nog voor kunnen stellen.

Denk dat Align hier wel over na heeft gedacht en bewust geen cnc erop heeft gezet.

In mijn ogen is een upgrade alleen zinvol als je er bijvoorbeeld speling mee weg kan werken. Maar als de huidige kunststof swash verder goed is zie ik absoluut niet de meerwaarde van een aluminium swashplate.

Sterker nog, er bestaat een kans dat je de zwakste plek gaat verleggen naar bijvoorbeeld je servo's. Ik heb liever dat een goedkope swash sneuvelt na een crash dan servo tandwielen.

En dat is een groot nadeel van DFC, je servo's zijn heel snel het zwakste punt.

Is daar die remote extension dan voor?? De lipo heeft namelijk een witte behuizing en dat zal dan bij mij niet direkt op de balancerpoort van de lader passen.

Back