Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door michiel b, 5 jul 2006.

  1. vliegenderobby

    vliegenderobby

    Lid geworden:
    12 jan 2013
    Berichten:
    129
    Locatie:
    wassenaar
    aha dank je, nu weet ik in ieder geval dat het soort van normaal is:p blijft een boel poen die ik extra heb betaald, maar ja. Volgende keer als ik nog eens iets koop daar, zal ik onder de 22 euro blijven. Maar dat is lastig, want de verzendkosten is daar al een derde van.
    Maar het goede nieuws is, dat de acromaster morgen helemaal in elkaar zit :p
     
  2. tonybooij

    tonybooij

    Lid geworden:
    13 sep 2010
    Berichten:
    29
    Locatie:
    Rotterdam
    @Vliegenderobby

    Pakjes bij hk vandaan uit china moet je niet zwaarder maken dan 500 gram en goed opletten tijdens bestellen je kan namelijk aangeven wat hun op de zegel zetten ik doe altijd 30% en zelfs 20% en dat gaat altijd goed grote dozen sturen ze niet door daar krijg je een brief over en daar moet je op invullen wat er inzit en je moet een copy custom inv erbij doen hier staat ook dat bedrag op maar dan 30% van het bedrag van wat je werkelijk betaald hebt , geef ook altijd aan dat het om replacement parts gaat en niet om volledige goederen , met replacement parts zijn ze makkelijker mee met doorsturen , zo doe ik het al jaren (heb 1 keer boete 22 euro gehad omdat ik niet had opgelet met invoeren van de order ) verder kun je tegenwoordig heel veel verkrijgen in het holland warehouse van hk das altijd veilig , heb trouwens niet veel toestellen van hk omdat ik niet kapot ben van het schuim wat zij gebruiken , ben een mpx fan , mochten er nog vragen zijn stel ze gerust ben platinum member bij hk
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
  3. vliegenderobby

    vliegenderobby

    Lid geworden:
    12 jan 2013
    Berichten:
    129
    Locatie:
    wassenaar
    hoi tony,
    dank je voor de info. Maar ik hou het voor gezien daar. Ik heb zo veel ellende met ze mee gemaakt dat ik het mooi vind geweest. Ik had een verkeerd geboorde prop gekregen, en na echt 30 mailtjes, en filmpjes (moest ik maken) kreeg ik uiteindelijk een excuus van ze dat ze inderdaad inzien dat mijn prop kapot was. En ik zou mn geld terugkrijgen. vervolgens weer 10 mailtjes omdat ik niets aan het geld heb op mn account, ik wil gewoon een nieuwe prop. Een blinde kon zien dat die verkeerd was, was helemaal scheef geboord.
    uiteindelijk ben ik nu bijna 9 maanden verder, en heb nu sinds twee maanden een bericht gekregen dat het is opgestuurd,....
    Ging uiteraard niet eens meer om die prop, meer om het principe dat als iets verkeerd is bij ze dat je dan heel erg in de aap gelogeerd bent!
    mooi geweest mn avontuur daar:p fijn weer naar rc addict of rc technics:D
     
  4. Justapoke

    Justapoke

    Lid geworden:
    9 dec 2012
    Berichten:
    576
    Tja, die prop had je gewoon weg kunnen gooien en een nieuwe bestellen. Als je bij HK koopt moet je gewoon incalculeren dat het wel eens fout kan lopen vanwege slechte quality control. Het gaat daar met zeer hoge volumes, het aantal klachten dat ze moeten verwerken moet daardoor ook zeer hoog zijn. Ik lach er om als ik een keer een DOA item ontvang, gooi het vrolijk in de prullenbak en bestel wel weer een keer opnieuw.

    RC Addict is een prima zaak, maar verkoopt ook gewoon HK spullen. Je betaald daar wel een veel hogere prijs, van het verschil had je gemakkelijk al enkele gratis nieuwe props kunnen hebben als je regelmatig wat spullen koopt.

    Nogmaals: RC Addict (en anderen) zijn prima winkels, Hobbyking is ook prima, je moet er wel op een andere manier mee omgaan in vergelijk met een reguliere shop. Als ik bij de plaatselijke hobbyboer hier een foute prop koop breng ik 'm ook terug, ik heb dan immers de hoofdprijs betaald.
     
  5. MartinT

    MartinT

    Lid geworden:
    24 aug 2008
    Berichten:
    116
    Die 22 euro gaat om de waarde van de aangekochte goederen. Verzendkosten NIET meegerekend. :banana:


    Als de waarde van de goederen boven de €22 uit komt, tellen de verzendkosten WEL weer mee voor de bepaling van de BTW (en evt. invoerrechten)...:evil:

    (voorbeeld: waarde €21, verzending €49=totaal€€70>>>> geen BTW en ook geen verdere kostenverschuldigd.
    voorbeeld 2: Waarde €49, verzending€21=totaal€70>>> 21%BTW over €70 verschuldigd. (=€14,70) +TNT behandelingskosten (€12,50, of €17,50 voor EMS zendingen)>>>totaal €27,20!! (dat is dus meer dan 50% van de waarde van de goederen!!!:evil::evil::evil:)
     
  6. tonybooij

    tonybooij

    Lid geworden:
    13 sep 2010
    Berichten:
    29
    Locatie:
    Rotterdam
    Ben het met justapoke helemaal eens als je bij hk besteld moet je daar rekening mee houden dat je een keer iets krijgt wat slecht gecontroleerd wordt daar is de prijs ook naar maar verder prima zaak de rest trouwens ook die hij noemt ook goede ervaring , bij hk gaat de kwaliteit ook omhoog hoor kan je gewoon blijven bestellen
     
  7. vliegenderobby

    vliegenderobby

    Lid geworden:
    12 jan 2013
    Berichten:
    129
    Locatie:
    wassenaar
    nou ondanks het heeeele lange wachten, toch altijd waard! vandaag eindelijk eens die acro de lucht in geschoten, en sjonge wat een snel toestel is dit zeg. Ongelofelijk gaaf ding:) Waaide wel beetje hard helaas om meteen alles te zien, maar kreeg een goeie indruk!
    Wat me meteen opviel dat hij de neiging heeft te stallen bij een vrij scherpe "aileron" bocht, heb ik eigenlijk niet eerder met een vliegtuigje zo meegemaakt.
    Is dat iets bekends aan deze? De balans staat precies zoals in het boekje.


    groetjes
     
  8. Michiel deferme

    Michiel deferme

    Lid geworden:
    5 aug 2013
    Berichten:
    46
    Locatie:
    Diest
    Heeft iemand ervaring met de multipkex extra 300 en de acromaster en welke zou je aanraden of welke vliegt het beste ?

    Mvg
     

Deel Deze Pagina