Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, idd vergeten te vermelden, ja het is een 2200mAh 4S.normaal vliegen ze de E2K met 4cellen/2200mAh , jouw accu lijkt daar in de buurt te zitten, hoever kan je de accu naar voren krijgen?
Had idd in het regelement al gelezen dat er max 80 mm stand-offs gebruikt mogen worden, maar had ik in dit draadje niet vermeld gezien vandaar dat ik twijfelde.Standoffs gebruiken voor de motor lijkt me hier het meest logische. Lood toevoegen moet je zeker proberen te vermijden. In wedstrijden zie ik ze ook weleens vliegen met standoffs, ziet er raar uit ja, maar verder geen probleem. Laten we eerlijk zijn E2k kistjes zijn toch al lelijk van nature.
Ja correct zit er op, daarom ga ik er ook van uit dat hij gebouwd is voor wedstrijden.Die regelaar zit daar ook een stickertje op? Iets met E2K_YEP80 etc
Ja dit is nog wel mooi, en 10 gram lood op een totaal gewicht van 1040 lijkt me prima.Zo zit het er bij mij op.
Ik heb het toestel vrijwel klaar, ge-folied van iemand over genomen, dus durf het niet te zegen, maar moet bijna wel, dat lijkt me de enige plek waar het teveel gewicht kan zitten, en dan kom ik dus ook met mijn cg slecht uit.is die staart zo zwaar dan ? triplex kielvlak en hoogteroer?
.Aerodynamisch en vervormingstechnisch zou je nog een doosje om die standsofs kunnen maken