Nieuw en door de bomen het bos niet meer zien.

• Topicstarter Topicstarter Cratedigger
  • Startdatum Startdatum
Gelukkig is dit prutweer ook niet echt vliegweer :P Anders had ik me kunnen opvreten en de schaar misschien niet in bedwang kunnen houden. Laden met de krokodillenbekjes wil ook niet. Dan krijg ik een 'connection break' error maar die krijg je ook als je helemaal niks aansluit dus ik denk dat hij te weinig contact maakt.

Gelukkig is dit prutweer ook niet echt vliegweer :P Anders had ik me kunnen opvreten en de schaar misschien niet in bedwang kunnen houden. Laden met de krokodillenbekjes wil ook niet. Dan krijg ik een 'connection break' error maar die krijg je ook als je helemaal niks aansluit dus ik denk dat hij te weinig contact maakt.

Ook wel eens last van, maar dan heb ik ze er te ver in zitten ... halverwege erop zetten lijkt hij t beste contact te krijgen

Ik heb me gigantisch moeten inhouden om de laadkabel definitief te 'modificeren'. Heb namelijk nog een setje connectoren. Maar zou niet weten welke connector ik er af kan knippen (zodat ik zeker weet dat ik er geen spijt van krijg). Als het goed is nog even wachten!

Back