Nieuw hier ....

• Topicstarter Topicstarter aardbei
  • Startdatum Startdatum
Dat snap ik wel , is nog best lastig om in de heli hobby te stappen haha grtjs

Gewoon doen. Of een wat duurdere heli nemen bij de lokale modelshop, of wat goedkoper elders bestellen, er zijn hier genoeg behulpzame mensen om je op weg te helpen mocht je tegen problemen aanlopen.

Persoonlijk kan ik de SP 270 aanbevelen als eerste 4 kanaals, reageert echt erg fijn op de sticks.

Beste mensen sorry voor het late reageren maar heb weinig tijd gehad afgelopen weken . Maar ik heb mijn rc heli besteld en binnen ! Tog tegen de meeste adviezen in een 3.5kanaals gehaald , maar ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben . Het is een syma s109g. De apache versie . Echt veel lol ermee . Als ik weer fin. Beter ervoor sta ga ik een 4 kanaals bestellen . Maar voorlopig tog genoeg te doen met de apache . Hahaha mvg joey

voor +- 25euro ofzo?

Ik had een tijd terug ook zoiets gekocht voor mijn broer, om hem ook met het heli virus aan te steken (wat helaas nog niet is gelukt).

Natuurlijk moest ik hem zelf eerst eens even uittesten. Maar was er naar een paar dagen al zat van. Zo'n ding hoef je niet te besturen, dat doet hij zelf al. Leuk als cadeautje te geven, maar ik weet zeker dat je hier snel op uitgekeken raakt.

Als ik je iets mocht aanraden dan was het een 4 channel FP met 45graden flybar geweest.
Heb er net ook 1 besteld omdat ik de Honeybee FP met 90graden niet onder controle kan houden.
Als je wilt leren heli vliegen is dat denk ik een goede stap om te beginnen (misschien kom ik hier wel keihard op terug als ik mijn toestel binnen heb)

Dat klopt , maar ja dat ben jij . Ik kan gelukkig een goeie aanspraak op mijn fantasie doen . Je hoeft er niet snel klaar mee te zijn hoor , maar idd een 4 ch had wel beter geweest maar kan op het moment even geen €80,- missen vandaar :p maarja maak wat verschillende landingsplekken op verschillende hoogtes , behendigheid parcours , etc etc mvg joey

Dat klopt , maar ja dat ben jij . Ik kan gelukkig een goeie aanspraak op mijn fantasie doen . Je hoeft er niet snel klaar mee te zijn hoor , maar idd een 4 ch had wel beter geweest maar kan op het moment even geen €80,- missen vandaar :p maarja maak wat verschillende landingsplekken op verschillende hoogtes , behendigheid parcours , etc etc mvg joey

Spreek je over een paar week/maand wel weer ;)

Nou ik hoop over een paar maanden een 4kanaals te hebben . Ik snap wat je bedoelt maar ik weet dat ik me hier wel een tijdjw bezig kan houden haha mvg joey

Back