Nieuw KKuk board!!

super, bedankt voor je antwoord. tja, voor 94 euri hoef je hem niet vanuit korea te bestellen. maar is ie identiek aan de koreaanse 'KKMultiCopter Flight Controller Blue' (naja, buiten dat de pcb zwart ipv blauw' is? vooral intersseert me wat voor gyro's er gebruikt worden (piezo's?)

PWM refresh rate 495Hz; interessant.Weten jullie of de Mystery 20A ESCs hiermee werken? Kan nergens de info vinden hehe... alvast bedankt!

Prima regelaars, had ze in mijn eerste Tricopter met de HK 401 gyro's.

Gewoon proberen zou ik zeggen, andere kopen kan altijd nog ;)

PWM refresh rate 495Hz; interessant.Weten jullie of de Mystery 20A ESCs hiermee werken? Kan nergens de info vinden hehe... alvast bedankt!

Dank je voor de snelle reactie Holco.

Mijn KK Hexacopter bouwkit moet een dezer dagen op de deurmat verschijnen (hij is al sinds maandag in Nederland maar de douane trekt het blijkbaar weer niet goed... hehe).

:onweer:

Prima regelaars, had ze in mijn eerste Tricopter met de HK 401 gyro's.

Gewoon proberen zou ik zeggen, andere kopen kan altijd nog ;)

Ben benieuwd, maar waar is Kelmis/La Calamine?

Dank je voor de snelle reactie Holco.

Mijn KK Hexacopter bouwkit moet een dezer dagen op de deurmat verschijnen (hij is al sinds maandag in Nederland maar de douane trekt het blijkbaar weer niet goed... hehe).

:onweer:

Nog een vraagje: mijn Mystery ESCs zijn Parkflyer ESCs en dus geen "designated" helikopter-ESCs; zouden deze moeten voldoen voor een quadro-/hexacopter?

Alrighty, bedankt voor de snelle reactie. Zou moeten lukken dan :-) Heb al een maandje dikke plezier aan de KK Multi MicroKopter van Minsoo, inmiddels al redelijk veel aan gemod (KK Micro MultiCopter - RC Groups). Ervoor met de 330x-s gevlogen, erg leuke machine. Heb wel zin in de bouw van de hexa!

Schermafbeelding-2011-06-10-om-10.57.59.png

Wist niet dat dat kon, maar op zich maakt dat voor mij niet veel uit als het maar geen Chinees is maar voor anderen kan het natuurlijk makkelijk zijn

Ik kan nergens de afmetingen vinden van dit boardje, heb aardig wat gegoogled...
Ik heb namelijk dit boardje besteld deze week, en ik wilde alvast beginnen aan het ontwerp. Dus zou iemand het voor mij willen opmeten?
De grootte van de vierkant, ongeveer het dikste punt, plekken van gaten en diameter er van. Vooral de eerste maat is belangrijk, voor het globale idee.

Back