schone liedjes duren niet lang
helaas vandaag was het een zwarte dag voor me
zwaarte kracht heeft gewonnen
bij een vlucht vandaag ging het ding zijn eigen leven lijden. hoog in de lucht begon het eerst weg te drijven en kreeg geen controle meer over de wookong om dan met enorm zeer hoge snelheid een duikvlucht te nemen
het ding deed het helemaal uitzich zelf want je hoorde echt de motoren een ongekende snelheid aangaan
waardoor het ding met een smak tegen de grond ging
gevolg twee gebroken armen
boven en onderplaat gebroken
1 motor helemaal naar de frietjes en andere 5 zijn beschadigd
graupner ontvanger helemaal open
2 props gebroken en andere 4 licht beschadigd
en een 4s graupner 5600Mah ontploft
MAAR AAN DE WOOKONG EN DE GPS MODULE BLIJKBAAR ZICHTBAAR NIKS AAN DE HAND geen beschadigingen of dergelijk te zien
heb het eerst zo eens snel met een andere lipo eens getest zonder props op de motoren en de overgebleven optische licht beschadigde 5 motoren draaien nog naar behoren en de wookong reageert zo nog steeds op bewegingen en aan het led ziet er ook nog alles goed uit
heb alles nu gedemonteerd nieuwe stukken besteld en maar hopen dat de er ook niks is aan de ESC's want die zien er ook nog ongeschonden uit
kost prijs voorlopig om te herstellen 120 euro met verzending
is wel heel spijtig want nu moet ik mijn ander project even aan de kant moeten leggen (info volgt als het zover is)
aprepo (info)
Fpv4ever - Vente en ligne de matériel d'immersion et de multirotors - Fpv4ever is een zeer goeie site voor je onderdelen heb er onder tussen al nu drie keer bij hem besteld en de verzending gebeurd via Fedex 16euro je hebt het op een dag of 2 max 3