Nieuw lid, en dan ook nog eens een leek.

ja idd denk dt ik dat ook ga beginnen doen
ben gisteren begonnen om alles terug te monteren tot zover ik kan en nu is het gewoon wachten tot de wisselstukken er zijn en hopen dat er niks aan de wookong is

alleen spijtig dat het nu hier in belgie goed weer is en windstil ;-)

@nperdaen, heb je een idee wat de reden was van je crash?

Heb zelf van de Gaui 500x die kaal redelijk vliegt. Maar met lading uit de lucht valt door te lichte ESC's en matige werking van de GU-344.
Daarom een DJI F550 met Naza/GPS gekocht, maar als ik lees dat jouw combi met Wookong ook raar doen heb ik wel zo iets van F..K!!!

Grtz, Frans

hey
ja idd ze raar mijn wookong is sinds gisteren van nazicht en er was niks aan ze hebben toch maar voor de zekerheid de IMU vervangen maar heb de wookong nu ingebouwd in een TBS frame van blacksheep nu net eens goed kunnen gaan testen en moet zeggen dat het nog niet in orde is
ik krijg nog steeds het witte led
dus als het niet de IMU is dan moeten het wel te maken hebben met te veel trillingen

toen hij crashte bij tijdje geleden deed hij raar voor hij zichzelf naar beneden deed storten
de ESC waren het niet want dan zou je de motoren niet in hoge toeren laten gaan bij het neerstorten

nu ga ik testen doen met graupners en als dit niet lukt zal de wookong overgebouwd worden naar een qav-500 frame die zijn stijver want eerlijk gezegd zijn de armen best wel flexibel en zou daar de trillingen van kunnen komen

@nperdaen, heb je een idee wat de reden was van je crash?

Heb zelf van de Gaui 500x die kaal redelijk vliegt. Maar met lading uit de lucht valt door te lichte ESC's en matige werking van de GU-344.
Daarom een DJI F550 met Naza/GPS gekocht, maar als ik lees dat jouw combi met Wookong ook raar doen heb ik wel zo iets van F..K!!!

Grtz, Frans

idd, lijkt mij niet dat het een esc probleem is. Mijn Gaui valt met 1 motor niet draaidend uit de lucht, dus hij kantelt in de richting van de arm waarvan de motor uit is recht naar beneden.

misschien schept deze link wat verlichting....

Back