Nieuw : NAZA Gps upgrade (f450 loiter in harde wind filmpjes! post #413)

Dus als je een zware mount + camera eronder heb wat dus betekend dat de C.G. veel lager zit moet je dus bij Z een hogere waarde zetten (negatief)

Ik kreeg hem eerst ook niet in callibration mode.
Heb toen zo als in de handleiding wordt aangegeven de 3 standen schakelaar in de volgorde van :
(1) manual
(2) Altitude
(3) GPS
geprogrameerd toen ging die zo in callibration mode.

Laatst bewerkt:
Zo staat ie er bij mij in. Maar lukt me toch niet. Heb kanaal omgedraaid voor de zekerheid maar tís een dikke no go..

Net gevlogen met de GPS met IOC. Wat vliegt dat vaag zeg! ik ben helemaal gewend om mijn sturen aan te passen op de hoek dat het model ten opzichte van jou is. Om dat nu niet te doen is lastiger dan om zonder IOC te vliegen. Het lijkt me echter wel handig als je het model heel ver bij je weg hebt om hem terug te krijgen als je orientatie kwijt bent.

Nou, klaar voor morgen.. Voorkant hangt naar boven. Settings Y -5 en Z -12. Dat moet kloppen volgens Stefan. Nu maar zien. De mount en gimbal zijn ook klaar en werkt dus die kan er er zo onder hangen..

img2012061200302.jpg

Met wat voor accus en motoren worden de hexas eigenlijk gevlogen??? Nu ik ze hier zo voorbij zie komen wordt het toch tijd om de vrouw maar weer eens lief aan te kijken. :D

Heb 930 kv op de hexa en vlieg nu nog even met 3S 2200 maar moet hier ook even iemand lief aankijken..

mijn naza gps testfilmpje:

Je ziet mij hem ook van zijn positie trekken, hij gaat automatisch terug.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand trouwens hoe ik gps / att en manual op 1 knop krijg?
1 stand blijft namelijk angstvallig niks doen, ik ken hem niet aanpassen, 2 knoppen maar.
Ik kan aanpassen wat ik wil op mijn zender (mx16) maar 1 stand van de 3 krijg ik niet aangepast met de naza software.

Als je de handleiding bekijkt zou ik meer zeggen X-5 en Z-12. Of zie ik het anders?
Nou, klaar voor morgen.. Voorkant hangt naar boven. Settings Y -5 en Z -12. Dat moet kloppen volgens Stefan. Nu maar zien. De mount en gimbal zijn ook klaar en werkt dus die kan er er zo onder hangen..

img2012061200302.jpg

Weet iemand trouwens hoe ik gps / att en manual op 1 knop krijg?
1 stand blijft namelijk angstvallig niks doen, ik ken hem niet aanpassen, 2 knoppen maar.
Ik kan aanpassen wat ik wil op mijn zender (mx16) maar 1 stand van de 3 krijg ik niet aangepast met de naza software.

het moet echt via je zender gedaan worden de software geeft alleen aan of die op de juiste plek staat.

Back