Zo, net weer terug van het veld.
Ik sta echt versteld. Ding blijft hartstikke strak op zijn plek hangen. Nadat ik hem een minuut of 2 heb laten hangen, heb ik de gopro aangedrukt (in-flight) en nog even laten hangen.
Daarna het grote moment. De Hexa van me weg sturen, zender uit en kijken wat hij doet. Ik was er al voor gewaarschuwd dat het even eng is als dat ding 20m de lucht in blaast, maar ach. Het moest tocg geprobeerd worden.
Zender uit en Bam! rustig stijgend naar een meter of 20, daarna netjes terug vliegend tot hij boven je hangt, waarna hij even een paar seconden blijft hangen.
Nadat hij daar een seconden of tien hangt zakt hij heel rustig terug naar beneden en zet zichzelf heel zachtjes op de grond. Wanneer hij staat draaien de motoren langzamer waarna ze uit gaan.
Dit ding is gek :shock: Heerlijk om nu eens je multicopter te bewonderen in flight zonder hem te hoeven sturen.
Geweldig!
Trouwens, ik deed het een 2de keer met een bijna lege accu. Het leek erop dat hij het circuitje sneller vloog, ik weet het niet zeker.
Wat hoort hij te doen als de accu leeg is en het signaal valt weg? Zeg maar een worst case scenario.