Psygho (Emil)
Forum veteraan
Met zelfcentrerende sticks geen last van! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil graag de gps demontabel houden ivm dat ie anders niet in de koffer kan.
Heeft iemand daar toevallig een oplossing voor? Ik zat te denken aan klittenband onder het pootje maar dan staat ie te los waarschijnlijk
Dat kan wel kloppen... er zit op de linker voorpoot (rode) een motortje die een stuk 'zwaarder' draaid dan de rest. Ik zal het eens proberen. Heb al geprobeerd motortje losser te laten lopen zonder noemenswaardig resultaat. Kan hem ook terugsturen wellicht. Thnx
als je motortje van ons komt , en is pas nieuw en onbeschadigd ruilen we m zo om.
als die van rc timer is : veel succes!:help:
Heeft iemand daar toevallig een oplossing voor? Ik zat te denken aan klittenband onder het pootje maar dan staat ie te los waarschijnlijk
Hij is 1.5 week oud, komt niet van RC Timer, is van DJI, maar komt uit Duitsland. Denk niet dat je service zover gaat dat je hem dan alsnog wilt ruilen. Toch?
als je motortje van ons komt , en is pas nieuw en onbeschadigd ruilen we m zo om.
als die van rc timer is : veel succes!:help:
Ik had dat ook alleen dan naar achteren. Ik heb de gains hoger gezet en voila. Problem solved.
Voordeel van t schroefje is dat je de (draai)richting nog kan veranderen. Hoe heb je t schroefdraad gemaakt? Heb je hier goed gereedschap voor, of gewoon gaatje te klein geboord en door duwen?![]()