M
MrMisha87
Guest
Heey ik ben nieuw op dit forum ik rij zelf eigenlijk vanaf afgelopen weekend, was dit weekend bij me neef in rotterdam die dit al jaren doet nitro en electro (op race tracks) en die had een zo goed als nieuwe HPI MT2 ( ouder model ) van zijn buurman gekocht, omdat hij er geen zak aan vond, buurman heeft er 1x mee gereden. en me neef ook 1x om af te stellen, en in te rijden, heb hem zelf nog rustig eens ingereden op 3 tankjes, dus dat moet voldoende zijn, ik heb dit altijd al een leuke hobby gevonden, en was al van plan er eentje te kopen maja gratis is altijd beter,
eerste wat ik gedaan heb is de vering vervangen voor wat betere en afstelbare veering.
ik heb er echt plezier van, ik rij ook met vrienden vooral op Luna beach in heerhugowaard, als jullie nog leuke meetings organiseren hoor ik dat graag omgeving alkmaar, had er al eentje gezien en op gereageerd voor zondag 27 maart als mooi weer is ben ik zeker van de partij, nou iniederig geval genoeg gelult hier wat fotos..
Tips zijn altijd welkom!
Hier met de nieuwe vering.
eerste wat ik gedaan heb is de vering vervangen voor wat betere en afstelbare veering.
ik heb er echt plezier van, ik rij ook met vrienden vooral op Luna beach in heerhugowaard, als jullie nog leuke meetings organiseren hoor ik dat graag omgeving alkmaar, had er al eentje gezien en op gereageerd voor zondag 27 maart als mooi weer is ben ik zeker van de partij, nou iniederig geval genoeg gelult hier wat fotos..
Tips zijn altijd welkom!

Hier met de nieuwe vering.