Nieuw op forum! HPI MT2

• Topicstarter Topicstarter MrMisha87
  • Startdatum Startdatum
M

MrMisha87

Guest
Heey ik ben nieuw op dit forum ik rij zelf eigenlijk vanaf afgelopen weekend, was dit weekend bij me neef in rotterdam die dit al jaren doet nitro en electro (op race tracks) en die had een zo goed als nieuwe HPI MT2 ( ouder model ) van zijn buurman gekocht, omdat hij er geen zak aan vond, buurman heeft er 1x mee gereden. en me neef ook 1x om af te stellen, en in te rijden, heb hem zelf nog rustig eens ingereden op 3 tankjes, dus dat moet voldoende zijn, ik heb dit altijd al een leuke hobby gevonden, en was al van plan er eentje te kopen maja gratis is altijd beter,

eerste wat ik gedaan heb is de vering vervangen voor wat betere en afstelbare veering.

ik heb er echt plezier van, ik rij ook met vrienden vooral op Luna beach in heerhugowaard, als jullie nog leuke meetings organiseren hoor ik dat graag omgeving alkmaar, had er al eentje gezien en op gereageerd voor zondag 27 maart als mooi weer is ben ik zeker van de partij, nou iniederig geval genoeg gelult hier wat fotos..

Tips zijn altijd welkom!

12735300446hst3.jpg

12735302796ubuz.jpg

12735306926e7ac.jpg

Hier met de nieuwe vering.
dsc01302fw.jpg

dsc01313r.jpg

Hoi misha,
Welkom op het forum.

Ik ben zelf ook met een MT2 begonnen en het zijn echt hele leuke autotjes.

1e tip, denk om je luchtfilter. die zitten bij de mt2 meestal niet zo goed vast.
Kijk even of er al een tiewrap om zit en doe er anders even eentje om.

Als hij er tijdens het rijden afvalt, kun je namelijk rommel in je motor krijgen en daar kunnen ze niet zo goed tegen.

Veel plezier

heb ze al kapot gereden 2 keer word er gek van alleen zijn het nu die 2 groteren tandwielen dus niet die kleintjes die achter dat tandwiel zitten enig idee welke diffs ook passen zodat ik die kan kopen? via internet of een winkel in noordholland ?

groetjes misha

uitshimmen is?
nee enigste wat misschien het probleem is geweest dat ik te snel rem.

Net wat Nitrotrippertje zegt, uitshimmen dat is meestal het probleem.

Zit er ook veel spelling op de diff's ??? Dan is de oplossing uitshimmen.

Back