Nieuw piste in belgie west vlaanderen(buggy)

twas zoals gezegd redelijk vochtig.
maar da wou niet zeggen dat niet fun kon zijn en worden.
nu zoals de cooper al zei ... de piste is niet super groot maar wel vree fun en de accomodatie was al helemaal graaf .
een pittent voor de piloten voorzien en heel deftig mooi kantineke en een vree coole wc waar ge zonde van maakte als ge ze vuil moest maken:D:D:D:D:D:D.
en ook al de rest was super verzorgd en heel goed in orde .
het volledig verslag komt op de wouter zijne site iemand zal de link hier wel zetten .
in elk geval ikke, de vrouw en de klein hebben ons super geamuseerd .
groeten en tot een der volgende .
Amai Bart, typcursus aan het volgen? :)

nee nie echt zele potlood .
maar zit aan de mini pc want de grote is binnen (stuk).
en die toetskes zijn nogal klein , da wil zeggen dak meer tijd heb om iets deftig te tippen :D:D:D:D:D:D:D:D.
twas wel zonde dat ge der niet bij waard .
twas zeker de moeite geweest.

nee nie echt zele potlood .
maar zit aan de mini pc want de grote is binnen (stuk).
en die toetskes zijn nogal klein , da wil zeggen dak meer tijd heb om iets deftig te tippen :D:D:D:D:D:D:D:D.
twas wel zonde dat ge der niet bij waard .
twas zeker de moeite geweest.

Duss.... de oplossing voor mensen die teveel schrijffouten maken op forums is: hun PC kapot maken!

:hammer:Dak daar ni aan gedacht heb!
De verlossing is nabij dan......
Maar volgens mij ligt da bij den Bart gewoon aan den trak van de koffie :pc:

hallo,

we zijn al wat bekomen, pascal ook heb ik vernomen, de moed was ons 's morgens wel wat in de schoenen gezonken! wat een weer! ma alles is toch goed gekomen, de sfeer was goed, veel goeie reactie's gekregen. de moed zit er al opnieuw in!

bedankt aan alle mensen die toch de weersomstandigheden getrotseerd hebben, en samen allemaal de goeie sfeer hebben gecreërd! en hopelijk op het volgende evenement opnieuw zoveel succes!

wat vonden de top 3 trouwensn van hun prijs? was dat een goed initiatief? of toch liever iets voor op de kast?

grtz en allemaal bedankt!

Wat was de prijs voor de top 3?
Zo zijn de mensen die er niet bij waren ook op de hoogte :-)

En zijn er ergens uitslagen te vinden?
Fotos?

Gr
Wes

De prijzen waren licht alcolische dranken :rolleyes::) Zeker niet slechter
dan iets op de kast te zetten en stof te laten pakken.

Foto's komen er aan in de loop van de week ( denk ik toch? ) van onze eigen CoOple.

Podium openingswedstrijd lovan rc offroad

Truggy en trucks:

1 rico claes

2 gregory werniers

3 jannick rommens

2wd buggy:

1 wouter wynen

2 erik michiels

3 steven verelst

4wd buggy:

1 bart van echelpoel

2 andy yellow

3 tom de meulder

Foto's komen er aan in de loop van de week ( denk ik toch? ) van onze eigen CoOple.

U vraagt, wij draaien!

Picasa-webalbums - wouter - Openingsrace ...

3630218988_9bbf99eba7_b.jpg

Laatst bewerkt:
nen hele propere foto van mijn madam heren bak moet ik zeggen.
nog even en dan gaat die mij voorbij .
ze begint nu al met in mijn gat te blijven hangen en mij zenuwen te bezorgen.

Ken je petit rc al? Veeel b4 setups :P

Automodelisme INFOS - Le portail PETIT RC N°1 Français de l'auto modelisme - French N°1 PETIT R/C website - All World info

Deze kan je eens testen bij droog weer, staat bij grass, smooth, dry:

http://www.cmldistribution.co.uk/product/B4TEAM/setups/bradby_owestry_15_07_06.pdf

Dit is een goeie basis voor alle offroad: (reed ongeveer daarmee, en was 2e)

http://www.petitrc.com/setup/associated/setupb4/b4_team_ifmarworlds.2005.pdf

Circuit is wel vrij vlak, dus misschien is hardere veer en demping bij nat ook beter, zoals de grass setup hierboven.

En qua prijzen: ik was in elk geval blij met het bier (en de schuimwijn, en de chips, en de koekskes, en de sandwichdienst!). Bekers, bof, dan liever iets verteerbaars of een setje BNK-bandjes ofzo. Voor de winnaar alleen misschien ook een plaatje, als bewijs voor het nageslacht.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet, als ge gebruik maakt van externe foto sites geraakt ge vroeg of laat u fotos wel eens kwijt heb ik al ondervonden. :D

Back