oke, nieuw plan:
ik ga eerst een leuke shocky bouwen.
aangezien ik nu alle vertrouwen erin heb dat ik elk vliegtuig kan landen en besturen heb ik ook meer keuze om iets te gaan maken
ik ga dus eerst kijken voor een leuke setup die ik voor bijna elk depron vliegtuig kan gebruiken, en ga ook even zoeken voor een shocky, want mijn handen jeuken om iets te bouwen.
als iemand een leuke tekening heeft van een speciaal vliegtuig hoor ik het graag.
sta voor alles open dus brand maar los
topic gaat verder op de 3e pagina
hoi
even voorstellen:
ik ben mack, 15jaar.(bijna 16)
en sleutel sinds mijn 7 aan brommers(puch maxi)
mijn vliegtuig collectie:
1 hobbyking piaget
1 hobbyking mini swift
1 art tech coota
en een hydrofoil(vliegende boot)
ik wil nu een low budget maar wel stevig vliegtuigje maken.
en word gemaakt van blauwe gamma depron en veel carbon.
het word een 4ch, aangezien ik met elk vliegtuig dat ik heb nooit het rudder gebruik.
het word wel een stabiel vliegtuigje, dus wil ik ook rekening houden met de vleugel, dus als er tips zijn over de hoek of andere dingen hoor ik het graag, mijn bedoeling is om gewoon 2 vleugel stukken te pakken, en dan een kleine hoek er in voor de stabiliteit, de vliegel word wel gewoon recht, dus geen rondingen.
verder is de bedoeling om er een pusher van te maken, dus geen problemen met kromme motor asjes.
er komen hxt900 servo's in omdat ik daar zeer tevreden over ben.
ik wil ook gaan proberen om een aparte neus er op te maken voor de batterij, en de neus dan vast zetten met magnetjes.
vooral voor als er een crash is kan ik de schade beperken, en makelijk delen te vervangen(anders moet ik de hele romp gaan vervangen als het niet meer te lijmen zou zijn)
hij hoeft niet snel te gaan, dus krijgt ook geen overdreven setup.
streef gewicht zal ongeveer tussen de 150 en 250g zijn.
de lipo die ik ga gebruiken is een 2s 350ma of een 500ma, als ik het zwaarte punt niet goed krijg kan ik nog kiezen voor een paar grotere.
ik ga morgen naar de gamma en een paar spulletjes halen, en dan ga ik alvast een begin maken.
gr mack
(ps: sorry voor het lange verhaal)
ik ga eerst een leuke shocky bouwen.
aangezien ik nu alle vertrouwen erin heb dat ik elk vliegtuig kan landen en besturen heb ik ook meer keuze om iets te gaan maken

ik ga dus eerst kijken voor een leuke setup die ik voor bijna elk depron vliegtuig kan gebruiken, en ga ook even zoeken voor een shocky, want mijn handen jeuken om iets te bouwen.
als iemand een leuke tekening heeft van een speciaal vliegtuig hoor ik het graag.
sta voor alles open dus brand maar los

topic gaat verder op de 3e pagina

hoi
even voorstellen:
ik ben mack, 15jaar.(bijna 16)
en sleutel sinds mijn 7 aan brommers(puch maxi)
mijn vliegtuig collectie:
1 hobbyking piaget
1 hobbyking mini swift
1 art tech coota
en een hydrofoil(vliegende boot)
ik wil nu een low budget maar wel stevig vliegtuigje maken.
en word gemaakt van blauwe gamma depron en veel carbon.
het word een 4ch, aangezien ik met elk vliegtuig dat ik heb nooit het rudder gebruik.
het word wel een stabiel vliegtuigje, dus wil ik ook rekening houden met de vleugel, dus als er tips zijn over de hoek of andere dingen hoor ik het graag, mijn bedoeling is om gewoon 2 vleugel stukken te pakken, en dan een kleine hoek er in voor de stabiliteit, de vliegel word wel gewoon recht, dus geen rondingen.
verder is de bedoeling om er een pusher van te maken, dus geen problemen met kromme motor asjes.
er komen hxt900 servo's in omdat ik daar zeer tevreden over ben.
ik wil ook gaan proberen om een aparte neus er op te maken voor de batterij, en de neus dan vast zetten met magnetjes.
vooral voor als er een crash is kan ik de schade beperken, en makelijk delen te vervangen(anders moet ik de hele romp gaan vervangen als het niet meer te lijmen zou zijn)
hij hoeft niet snel te gaan, dus krijgt ook geen overdreven setup.
streef gewicht zal ongeveer tussen de 150 en 250g zijn.
de lipo die ik ga gebruiken is een 2s 350ma of een 500ma, als ik het zwaarte punt niet goed krijg kan ik nog kiezen voor een paar grotere.
ik ga morgen naar de gamma en een paar spulletjes halen, en dan ga ik alvast een begin maken.
gr mack
(ps: sorry voor het lange verhaal)
Laatst bewerkt: