Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoi mmmm 4.2 volt x12 cellen=50.4volt bij 10 ampere[dat lukt niet denk ik ]=504 watt[zonder verliezen]gedeelt door13,8 volt=36.5 ampere.michiel b zei:lijkt me ook een mooie lader. Als die nou ook op 10s lipo nog een fatsoenlijke laadstroom heeft, kan het deze wel eens gaan worden
Maar dat kan ik helaas nergens vinden![]()
wiebe zei:maar een goede opvolger voor mijn laders .
wanneer kunnen wij hem verwachten ???
groeten wiebe
Aaalie zei:wiebe zei:maar een goede opvolger voor mijn laders .
wanneer kunnen wij hem verwachten ???
groeten wiebe
8O Je hebt toch twee stuks inf. versie 2? Die kunnen toch ook Lithiumxx laden? Ook die laders zitten tegen de 180 watt laadvermogen. Ik wordt nieuwsgierig wat voor stroomvretende monsters :wink: bij jou draaien.
Greetz, Aldert
Tadango zei:180W vind ik net te weinig maar voor net iets meer dan 200 euro is het wel een goede lader gezien het lcd scherm enz. Ik vind elke lader die in de buurt komt van 1W per euro goedMeer dan 1W per euro is gewoon veel waar voor je geld...
wiebe zei:maar ik moet dit nieuwe hebbedingetje gewoon hebben [kwijl kwijl]
En dan nog eens dat (standaard verlichte) Grafische display 8)JohanvG zei:Wat wel leuk is is dat je straks met de robbe balancer de afzonderlijke lipo cellen af kan lezen.