nieuw winter project

vandaag nog even twee spanten erin gezet. nou moet ik straks alleen kijken of ik wel weg kom met t landingsgestel als de carbon unit erin zit, gaat allemaal krapjes aan worden denk ik zo.

012-3.jpg

010-1.jpg

009-6.jpg

013-2.jpg

014-2.jpg

015-1.jpg

019-1.jpg

018-1.jpg

Laatst bewerkt:
dit kleuren patroon moet t ongeveer gaan worden
nu alleen t roer nog rood en vleugels boven wit en onder rood.

013-3.jpg

012-4.jpg

Laatst bewerkt:
Go Fast!

Rood wit Zwart.
Kun je mooi combineren met een paar Go Fast! stickers.

GoFast_logo_450.jpg

790235729_6_4e3W.jpeg

Altijd een mooi thema voor een Jet. :D

Laatst bewerkt:
001-13.jpg

002-11.jpg

na 3 bussen zwarte dupli collor en twee bussen wit en 1 bus grijs als onderlaag vind ik toch wel aardig gelukt :D

1 laag grijs
4 lagen zwart
2 lagen wit

Strak bakkie..

Maar volgens mij moet de winter nog gaan beginnen.
Loop je niet een beetje voor op schema? :D

Straks is jouw winterproject klaar voordat er überhaubt een vlok sneeuw gevallen is.

het eigenlijke winter project was de mig 21 van bz modellbau de andere twee wilde ik eigenlijk niet op t forum zetten, maar goed ze staan er nu dus ook bij. samenloop¨van omstandigheden :D

Laatst bewerkt:
bijna klaar. ben alleen nog in twijfel of ik toch nog een vleugje rood in de vleugels zou verwerken. lijkt me toch wat beter te zien als geheel zwart

009-7.jpg

011-2.jpg

010-2.jpg

Kijk dat ziet er goed uit :thumbsup:

Maar zoasl je zelf al aangeeft een streepje hier of daar kan zeker geen kwaad.

sommige piloten weten gewoon wanneer ze gefilmt worden, en doen dan iets wat toch... hoe zeg je dat! gewaagd is

[URL="
- rafale -crazy loops over the ocean!!![/URL]

Ha...! Hij rolt wel heel stoer door maar een bezoekje aan de hoge chef zal onvermijdelijk zijn....:mrgreen:....zoiets meet je niet uit. Bijna hetzelfde als onderstaande die iedereen wel gezien heefd, gelukkig loopt het niet altijd zo af:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha...! Hij rolt wel heel stoer door maar een bezoekje aan de hoge chef zal onvermijdelijk zijn....:mrgreen:....zoiets meet je niet uit.

Zal maar niet zeggen wat er allemaal uitgespookt is met de F27 Friendships toen ik nog in het 334 sq diende '81/'82, met Boy Soons of Reffeltrat aan de knuppel, kweet het want ik zat er een paar keer bij in de kist als ie uit een check 5 kwam, enne dan werd ie h e l e m a a l door elkaar geschud, erg leuk was de zogenaamde 'konijnenvlucht' max + G's en - G's, en dat allemaal aan die 16 vleugel boutjes.
Klein detail, als Boy een "rondvluchtje' deed met personeel, moesten wij, dienstplichtige soldaatjes, zorgen dat alle losse rommel uit de kist was en er genoeg 'terug eetzakjes' aanwezig waren.

Zucht........................................ best wel leuke tijd gehad daar op Soesterberg.

Groet Ger.

Zal maar niet zeggen wat er allemaal uitgespookt is met de F27 Friendships toen ik nog in het 334 sq diende '81/'82, met Boy Soons of Reffeltrat aan de knuppel, kweet het want ik zat er een paar keer bij in de kist als ie uit een check 5 kwam, enne dan werd ie h e l e m a a l door elkaar geschud, erg leuk was de zogenaamde 'konijnenvlucht' max + G's en - G's, en dat allemaal aan die 16 vleugel boutjes.
Klein detail, als Boy een "rondvluchtje' deed met personeel, moesten wij, dienstplichtige soldaatjes, zorgen dat alle losse rommel uit de kist was en er genoeg 'terug eetzakjes' aanwezig waren.

Zucht........................................ best wel leuke tijd gehad daar op Soesterberg.

Groet Ger.

Ja, die vluchten ken....., inclusief de terug eetzakjes ha ha ha! Maar d'r is nogal wat verschil tussen wat "leuk" test&speel werk en wat die Rafale rakker daar deed, totaal z'n marges overschreden en finaal vergist. Kerel mag blij zijn dat'ie nog leeft, zo'n ground(sea) clearance gok je echt niet van tevoren.

Hier is er nog zo eentje van de luftwaffe. Mooie beelden maar er zit er ééntje bij die ook aardig op het randje van inschatting zit....

Laatst bewerkt door een moderator:
Back