Waauw...! Kunnen we een hoop ouwehoeren hier maar jij heb er toch maar mee gevlogen

......jaloers!
ja

en zelf mogen sturen, immelman, looping, rollen, split s en 6,5G getrokken en 2 minuten lang 4 a 5G..... man wat knijpt die G-broek dan hard...
alleen jammer van die kleine raampjes in die dual mig21.
heb ook de russische techneuten aan het werk gezien aan de kist.... luik bleef niet dicht zitten, ach dan toch gewoon een hele lange schroevendraaier en een hamer en het luik zat zo dicht......
Hoor de vlieger nog zeggen, "if i say eject eject eject, you eject, NO discussion.......... "
maar we gaan weer

kan wel een keer een verslag schrijven, moet de foto's dan een keer inscannen, heb ze niet digitaal...
toen ik op twenthe zat bij de KLu hadden we daar een MIG21 staan die nog helemaal compleet was en die heeft ook nog gedraaid toen, weet alleen niet waar die is gebleven, ik heb voor de foto's na de prijsuitreiking wel in een mig21 gezeten in soesterberg in het museum. Staat die daar nog??
En Gerald jaloers???? tsss ik wou dat ik bouwen kon zoals jij dat kan, en dan ook nog eens voor je werk in zo'n blauw ding vliegen.... pffff ik wil wel ruilen hoor...............