Nieuwe 1:18 monstertruck !

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Roelof, 24 aug 2004.

  1. Corally

    Corally

    Lid geworden:
    16 jul 2005
    Berichten:
    1.084
    Locatie:
    Vlissingen
    september pas :(
    Duurt nog zo lang mischien ga ik dan gewoon maar voor de Mini-T Pro
     
  2. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    oei! als je nog eens in de buurt komt (of iemand anders) neem je fotocamera mee!
     
  3. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    en hij is zoo mooi!!!

    kan de verleiding (bijna) niet weerstaan, maar eerst nog eens de mini-sut onder de loep nemen...
     
  4. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.871
    Locatie:
    Nijmegen
    Leuk dat jullie zoveel over de mini trucks speculeren.
    Ik heb er onlangs eentje redelijk voordelig gekocht; een 2de hands hotbodies voor 125 eurie, helemaal compleet met 2 accu's en 100%in orde.

    Ik rij er veel mee , in de tuin , in huis. Ik lach me rot, erg geinig. M'n dochtertje was er in het begin wel bang voor (kun je je trouwens voorstellen dat een volwassen vent met zo'n ding in huis rond rijdt ...)
    Anyway, vanaf het begin ben ik verbaasd van hoe goed dat ding rijdt en hoe snel hij is, standaard uit de doos. Ook het sturen gaat direct en snel zonder oncontroleerbaar te worden.
    Er is echt goed over nagedacht. Er zit echt alles op en aan, net als op een grote monstertruck, zoals een e-maxx. De cvd's zijn zelfs van metaal !
    Enige wat jammer is is dat er frictiedempers op zitten. Dus binnenkort komen er oliegevulde op.
    Verder zijn alle onderdelen los te koop en zijn er zeer veel aluminium tuning delen te krijgen.
    Kortom een heel leuk hebbedingetje om erbij te hebben !
     
  5. screwloose

    screwloose

    Lid geworden:
    1 dec 2004
    Berichten:
    263
    ach, ook ik kon de verleiding niet weerstaan!
    de x-ray is het geworden, mooie graupner brushless 300 erin, kogelt lekker maar niet allesvernietigend aan power. heerlijk karretje, draai alleen je diff's niet te strak aan want dan is ie niet meer te besturen!! :roll:
    [​IMG]

    en dit is vergeleken met een m18, een mini-inferno en mijn kat! :wink:
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina